کد خبر : 1770022 | 02 مرداد 1400 ساعت 20:42 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

پول نباشد فصل بعد هم با دعا باید تیم را نگه داشت

فکری: نفت به سمت ته جدول شیرجه رفته بود

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می‌گوید عدم منابع مالی مشخص برای دادن حقوق بازیکنان باعث شد تا این تیم امروز برای بقا در جدول بجنگد.

فکری: نفت به سمت ته جدول شیرجه رفته بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ‌ نفت مسجدسلیمان در چارچوب دیداری از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر از ساعت 21:15 فردا (یکشنبه) به مصاف تیم گل‌گهر خواهد رفت.


محمود فکری در نشست خبری پیش‌ازاین دیدار حضور یافت و در ابتدا درخصوص این مسابقه اظهار داشت: من قبل از شروع صحبت‌هایم در بحث فنی لازم است به نکته‌ای اشاره‌کنم و یک آماری از تیم خودمان بدهم. قبل از اینکه ما بیاییم تیم را در دست بگیریم، در هشت بازی فقط چهار امتیاز گرفته بود، ولی زمانی که ما آمدیم در سه بازی اول، هفت امتیاز گرفتیم. درزمانی که تیم شرایط خیلی بدی داشت و تقریباً می‌توان گفت با سر به سمت ته جدول شیرجه رفت و گزینه سقوط بود، با توجه به تغییراتی که صورت گرفت و ما به تیم آمدیم، در سه بازی که انجام دادیم دو دلیل باعث شد که ما افت داشته باشیم.

 

اول اینکه ما نتوانستیم تیم را خوب پشتیبانی کنیم و دوم اینکه فاصله بازی‌های ما خیلی زیاد شد. یعنی چیزی حدود 30 تا 35 روز بین بازی‌ها وقفه ایجاد شد. این فاصله بازی ازآن‌جهت که منابع ملی مشخصی نداشتیم، ما را ازیک‌طرف امیدوار کرد تا مسئولان پیگیر منابع شوند و دوستان کمک کنند و با پرداخت حق‌وحقوق و پاداش‌های بازیکنان به آن‌ها روحیه بدهیم که متأسفانه این اتفاق نیفتاد و همین باعث شد ما از شرایط خوب خودمان فاصله بگیریم. بعدازآن هم نتوانستیم بردی به دست بیاوریم و تیم را جمع کنیم. این را خواستم خدمت شما بگویم که شرایط تیم به این شکل بوده است.

 

فکری در همین رابطه افزود: اگر سال آینده قرار باشد تیم پرقدرت ظاهر شود، باید منابع مالی مشخص شود. اینکه چه تاریخی پول به تیم تزریق می‌شود تا تیم باعث سربلندی مردم شود. اگر این‌طور نشود، چنین مسائلی پیش می‌آید که اول فصل با هزار مشکل تیم را جمع کردند و در آخر فصل هم با دعا و صلوات تیم در لیگ برتر نگه داشته شود. درمجموع امیدوارم در فصل آینده با برنامه‌ریزی‌های بهتر اتفاقات بهتری رخ دهد و تیم جایگاه خوبی را پیدا کند و باعث افتخار مردم این شهر شود.


سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره بازی فردا مقابل گل گهر گفت: گل گهر تیم بسیار خوبی است و هم بازیکنان و هم مربی بسیار خوبی دارد. قلعه‌نویی مربی قابل‌احترامی است و بیشترین افتخار را در فوتبال ایران دارد. به‌شخصه خودم و مخصوصاً استقلالی‌ها باید احترام خاصی برای او قائل باشیم. گل‌گهر تیم قابل‌احترامی ازنظر تشکیلات و بازیکن است و بازی سختی برای ما محسوب می‌شود. امیدوارم فردا بازیکنان ما با توجه به انگیزه‌ای که دارند و آخرین دیداری که در شهر خود به میدان می‌روند، با تمام قوا بازی کنند و بتوانیم از این بازی سه امتیاز بگیریم و تکلیفمان را در لیگ برتر مشخص کنیم و ماندنی شویم و دیگر نگاهی به نتیجه بازی‌های دیگر نداشته باشیم. درمجموع امیدواریم بازی خوبی از سوی هر دو تیم باشد، چون حریف هم به دنبال سهمیه آسیایی و جزو چهار تیم برتر جام حذفی است. امیدوارم بازی خوبی باشد و هواداران از شکل بازی راضی باشند.

 

محمود فکری درباره محرومان و مصدومان تیمش تصریح کرد: چند بازیکن را بعد از بازی با ذوب‌آهن کنار گذاشتیم. دو سه بازیکن دیگر هم بعدازاینکه دیدند در بازی با استقلال نیستند و کمتر به آن‌ها فرصت بازی می‌رسد، ناراحت بودند و آن‌ها را هم در اختیار باشگاه گذاشتیم، ولی 20 بازیکنی که در بازی با استقلال با ما بودند، فردا هم هستند و با تلاش این بازیکنان پرقدرت ظاهر می‌شویم. این بازیکنان واقعاً کم‌توقع هستند. در این تیم، علاوه بر اینکه قرارداد خیلی از بازیکنان پایین است امکاناتمان هم کمتر از تیم‌های دیگر است. امیدوارم قدر این بازیکنان را بیشتر بدانیم و بیشتر از آن‌ها حمایت کنیم و فردا با تلاش آن‌ها سه امتیاز بازی را بگیریم.

 

فکری در پاسخ به سؤالی که درخصوص تفاوت وضعیت مالی و ساختار دو تیم انجام شد تصریح کرد: فرق ما همین‌جا مشخص است. گل‌گهر الآن مدعی کسب سهمیه آسیا و جز چهار تیم پایانی جام حذفی است و یکی از شانس‌های قهرمانی است.

 

از این‌طرف تیم نفت مسجدسلیمان برای بقا می‌جنگد، همین اختلاف را مشخص می‌کند. تیمی که تشکیلات، بودجه، بازیکنان و مدیریت خوب در اختیار داشته باشد می‌تواند برای قهرمانی و حضور در آسیا بجنگد، اما تیمی که باشگاه و مدیریتش برای به دست آوردن بودجه باید شب و روز دوندگی کنند و ندانند از کجا بودجه می‌خواهد تهیه شود، و به همه دوستان باید برای گرفتن پول التماس کنند همین می‌شود. ولی درمجموع با توجه به اینکه یکی از امیدهایمان برای بقا در لیگ، گرفتن امتیاز در این دیدار است مطمئناً بچه‌ها انگیزه دارند و باغیرت و شرافتی که دارند تمام تلاش خود را می‌کنند تا هم ارزش فنی خود را حفظ کنند و هم اینکه تیم را لیگ برتری به مسئولین و هواداران تحویل دهند و امیدوارم فردا با برد از زمین خارج شویم.

 

وی در پایان در ارتباط با اسامی افرادی که به‌جز بازی مقابل استقلال در اختیار باشگاه قرار گرفتند اعلام کرد:‌ ایزدی، مقتدایی و طهماسبی سه بازیکنی هستند که بعد از دیدار با استقلال از سوی کادر فنی در اختیار باشگاه قرارگرفته‌اند.

دیدگاه‌ها