کد خبر : 1770025 | 02 مرداد 1400 ساعت 20:48 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

خسروی: سخن از محرومیت یک ساله لک جعلی است

علی خسروی پیشکسوت و کارشناس داوری در خصوص یک پست اینستاگرامی که از زبان او اظهاراتی را مطرح کرده بود با ورزش سه صحبت کرد.

خسروی: سخن از محرومیت یک ساله لک جعلی است

به گزارش "ورزش سه" علی خسروی در این خصوص گفت: من امروز بعداز ظهر (روز شنبه دوم مرداد) متوجه شدم که از طرف بنده یک صفحه مجازی اینستاگرامی نوشته که حامد لک باید یک سال محروم شود. من خیلی مسائل فوتبال ایران را دنبال نمی‌کنم به جز مباحث داوری در زمانی که ناظر یا کارشناس باشم. خیلی زمان‌ها به دلایلی فوتبال ایران را نمی‌بینم.

 

من در شخصیتی نیستم که بخواهم برای کسی محرومیتی تعیین بکنم و صحبت‌هایی که در لایو دیشب ما با بهادر امیری شد راجع به مسائل انضباطی و اتهاماتی است که به داوران زده می‌شود و خیلی کلی صحبت شد و نه اسم کسی برده شد و نه مثال زدیم.

 

او ادامه داد:بنده وکیل وصی نمی‌خواهم و هم زبان گویا دارم و هم صفحه اینستاگرام. به این وسیله تکذیب می‌کنم که هیچگونه صحبتی در ارتباط با حامد لک نکردم و از طریق "ورزش سه"، این مطالب را تکذیب می‌کنم و اگر فرصت داشته باشم از طریق پلیس فتا از این صفحه جعلی که به نام دیگران اظهار نظر می‌کند و جامعه فوتبال را با هتک حرمت رو به رو می‌کند، شکایت می‌کنم.

 

خسروی تصریح کرد: باز هم می‌گویم بنده دانش حقوقی نداشته و مقام انضباطی نیستم و در رابطه با محرومیت آقای لک و سایر عزیزان هیچ صحبتی نکردم بلکه صحبت‌های ما به طور کلی بود که هرکس دوست داشت می‌تواند لایو را ببیند و ما به صورت تجربی اظهار نظر کردیم که فوتبال ایران را به آرامش برگردانیم.

دیدگاه‌ها