کد خبر : 1770027 | 02 مرداد 1400 ساعت 20:55 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

ربیعی: حتی یک پنالتی هم برایمان نگرفته اند

سرمربی تیم مس رفسنجان خواستار رعایت عدالت و انصاف در مورد تیمش شد.

ربیعی: حتی یک پنالتی هم برایمان نگرفته اند

به گزارش "ورزش سه"، تیم مس رفسنجان فردا در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر میزبان پدیده مشهد است. محمد ربیعی، سرمربی تیم مس در نشست خبری پیش از این دیدار صحبت های خود را با تبریک پیروزی تیم ملی والیبال و کسب مدال طلای فروغی و همچنین ابراز همدردی با مردم خوزستان شروع کرد. مشروح صحبت های سرمربی مس را بخوانید:

 

 

دو تیم آرامش ذهنی خوبی دارند

 

به دوست خوبم آقای رحمتی و همکاران محترمش و تیم پدیده خوشامد می گویم. با توجه به اینکه هر دو تیم جایگاه خود را در لیگ تثبیت کرده اند، شرایط بازی باتوجه به آرامش ذهنی خوب دو تیم به سمت کیفیت خواهد رفت. این آخرین بازی خانگی ما در فصل جاری است و همینجا امیدوارم که در فصل آتی انشالله در چمن طبیعی ورزشگاه صنایع مس میزبان تیم ها باشیم. از تمامی عوامل اجرایی، استانی و شهری که اولین تجربه میزبانی در لیگ برتر را داشتند تشکر می کنم. امیدوارم در فصل آینده با رفع کمبودها در کنار مدیریت باشگاه و مدیران صنعت مس به سمت پیشرفت و اهداف مان حرکت کنیم.

 

 

حتی یک پنالتی هم برایمان نگرفته اند

 

متاسفانه چند وقتی است که آقای قائم اسلامی خواه و کریم زاده را به دلیل مصدومیت نداریم. آقای حسن جعفری هم در بازی قبلی با کارت قرمز داور مواجه شد. من همین جا می گویم که مربی نیستم که کلا خیلی زیاد در مورد داوری صحبت کنم. ولی بعضی وقت ها اگر در مورد داوری صحبت نشود شاید برداشت های غلطی شود. تیم مس یک مقداری در بحث داوری در حقش اجحاف شده است.

 

بازی قبلی مان را مشخصا ملاک قرار می دهیم. اخراج حسن جعفری را به چند کارشناس نشان دادیم و دیروز هم در برنامه فوتبال برتر بررسی شد که اصلا کارت نداشت؛ بعضی ها حتی اعتقاد داشتند که اصلا خطایی صورت نگرفته است. همین تصمیمات می تواند در طول یک فصل در روند و سرنوشت یک تیم اهمیت داشته باشد. احترام زیادی برای داوران و کمیته داوران قائلم. به اینکه با استفاده از داوران جوان به دنبال رشد آنها برای آینده هستند نیز تمکین می کنیم اما خواهشمند این هم هستیم که انصاف و عدالت هم به قدری رعایت شود که حقی از تیمی ضایع نشود.

 

 

من وظیفه دارم که از حق تیم خودم دفاع کنم

 

مس تنها تیمی در ایران است که در 29 بازی رسمی یک پنالتی هم برایش گرفته نشده است. این قطعا می تواند ذهن مخاطب را با علامت سوال مواجه کند. گلایه ای ندارم اما با پاسخگوی نتایج تیم مان هستیم. الان اگر به جدول نگاه کنید فاصله تیم ها با 3 امتیاز کلی جابجا می شود. اگر سه تیم اول را جدا کنید، مابقی تیم ها با فاصله کم از هم قرار دارند.

 

شما با یک پنالتی بازی را می برید و به جای دهم، هفتم می شوید. اتفاقاتی در هر بازی ما رخ داده که می توانست پنالتی باشد. بعضی از کارشناسان هم این صحنه ها را خطا دانسته اند. من با احترام به تیم داوری می گویم که حق جعفری را دو کارت زرد نمی دانم. بعد از اخراج از همان ناحیه تیم حریف یک موقعیت داشت. من وظیفه دارم که از حق تیم خودم دفاع کنم. از کمیته داوران می خواهم که نهایت دقت و حساسیت را روی تیم ما داشته باشند.

دیدگاه‌ها