کد خبر : 1770043 | 02 مرداد 1400 ساعت 22:00 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

میخیتاریان:

اختلاف با مورینیو؟ به گذشته فکر نمی کنیم

هنریک میخیتاریان، ستاره ارمنستانی رم، از همکاری دوباره با مورینیو خوشحال به نظر می رسد.

اختلاف با مورینیو؟ به گذشته فکر نمی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شایعات زیادی که در رابطه با آینده هنریک میخیتاریان وجود داشت نهایتاً این ستاره ارمنستانی تصمیم گرفت قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر با رم تمدید کند؛ موضوعی که باعث شد او دوباره با سرمربی سابق خود در منچستریونایتد یعنی ژوزه مورینیو کار کند.

 

میخیتاریان در رابطه با دلیل ماندگار شدنش در رم گفت: "من اینجا ماندم چرا که به پروژه باشگاه اعتقاد داشتم. در واقع از همان روز اول آن را دوست داشتم. من اینجا خوشحالم و تیم و شهر را دوست دارم. همچنین اعتقاد دارم که می‌توانیم به جام برسیم. من پیشنهاداتی از خارج از ایتالیا نیز داشتم اما نهایتا تصمیم گرفتم که در رم بمانم و از این موضوع راضی هستم."

 

 

1626652

 

 

میخیتاریان درباره همکاری با ژوزه مورینیو و مشکلاتی که پیش از این با سرمربی پرتغالی داشته نیز گفت: "مورینیو بسیار جاه طلب است. او همیشه می خواهد برنده شود. مورینیو به خوب یا بد بازی کردن اهمیت نمی‌دهد و تنها می خواهد که ما سه امتیاز را کسب کنیم. همه می‌دانند که او تقریبا به اکثر جام ها دست یافته است.

 

من همچنین نمی‌خواهم در مورد گذشته صحبت کنم. ما در این باره با یکدیگر صحبت و بحث کردیم و کار دیگری را آغاز کرده‌ایم. من می‌دانم او از بازیکنان خودش چه می‌خواهد و تمام تلاشم را انجام خواهم داد."

 

 

1626651

دیدگاه‌ها