کد خبر : 1770055 | 02 مرداد 1400 ساعت 22:33 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

تارتار به دنبال طلسم‌شکنی در ورزشگاه پرخاطره

مهدی تارتار به دنبال آن است تا اولین پیروزی خود را در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به دست بیاورد.

تارتار به دنبال طلسم‌شکنی در ورزشگاه پرخاطره

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ برتر یکشنبه شب پیکان تهران میهمان ماشین سازی تبریز است.


خودروسازان تهرانی که در لیگ بیستم با ترکیبی کاملا جوان نتایجی فراتر از انتظار کسب کردندو حالا در رتبه هفتم جدول قرار دارند، برای برد مقابل ماشین سازی انگیزه زیادی دارند.

 

بردی که پیکان را 40 امتیازی می کند و روند صعودی این تیم را در فصل جاری حفظ می کند.


نکته جالب اما درباره بازی پیکان و ماشین سازی، طلسم مهدی تارتار در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی (بنیان دیزل) تبریز است. تارتار که در دوران مربیگری خود سابقه حضور در گسترش فولاد تبریز را هم دارا است و بارها تیمش را در ورزشگاه بنیان دیزل هدایت کرده، هربار که در قامت سرمربی تیم های دیگر به این ورزشگاه رفته، نتوانسته به پیروزی برسد.


تارتار البته در تبریز موفق به کسب پیروزی شده که از جمله آن ها می توان به برد 4 بر یک مقابل گسترش فولاد با هدایت لوکا بوناچیچ در لیگ هفدهم اشاره کرد اما این نتایج در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز بوده و این مربی باتجربه و موفق هیچ گاه در ورزشگاه شهید سلیمانی پیروز نبوده است.


حالا اما تارتار امیدواری زیادی دارد تا روی نیمکت پیکان بتواند ماشین سازی را در بازی یکشنبه شب شکست بدهد و به اولین پیروزی در ورزشگاه بنیان دیزل دست پیدا کند. اتفاقی که عملکرد روبه رشد پیکان در لیگ بیستم را ادامه می دهد و فصلی رویایی را برای این تیم خواهد ساخت.

دیدگاه‌ها