کد خبر : 1770059 | 02 مرداد 1400 ساعت 23:11 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه نویی در فکر انتقام از فکری (عکس)

امیر قلعه نویی که در زمان حضور فکری در استقلال مغلوب او شد، حالا در اندیشه انتقام از شاگرد خودش است.

قلعه نویی در فکر انتقام از فکری (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر، تیم های گل گهر سیرجان و نفت مسجدسلیمان به مصاف هم می روند. این دیدار برای هر دو تیم حائز اهمیت است و هر دو اهداف متفاوتی را در این بازی دنبال می کنند.


امیر قلعه نویی سرمربی سیرجانی ها برای بازی اهداف بزرگی در سر دارد. او منتظر لغزش تراکتور در بازی با پرسپولیس است تا رتبه چهارم جدول را از آن خود کند و در سوی دیگر، فولاد را در تعقیب خود می بیند و قصد ندارد در این بازی امتیازی را از دست بدهد.

 

1626681


در سمت مقابل نیز، هر چند احتمال سقوط مسجدسلیمانی ها کم است ولی روی کاغذ این امکان وجود دارد که آنها به دسته یک سقوط کنند و به همین دلیل، فکری به هیچ وجه قصد ندارد آخرین بازی خانگی را به راحتی از دست بدهد و در پی این است تا ماندگاری تیمش در لیگ برتر را قطعی کند.


امیر قلعه نویی برای این بازی انگیزه های دیگری نیز دارد. در زمانی که محمود فکری هدایت استقلال را برعهده داشت، ژنرال با گل گهر به تیم او باخت و روند خوبی که در پیش داشت را از دست داد. همان شکست باعث فاصله گرفتن سیرجانی ها از صدر جدول شد و حالا قلعه نویی انگیزه های خوبی برای پیروزی در این بازی دارد.

 

1626682


رویای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در نخستین سال حضور در گل گهر، به اندازه ای وسوسه کننده است که باعث می شود سیرجانی ها با تمام توان در زمین بازی حضور پیدا کنند و دست پر خارج شوند. باید دید در نبرد بین دو مربی استقلالی، کدامیک سربلند خارج می شود.

دیدگاه‌ها