کد خبر : 1770063 | 02 مرداد 1400 ساعت 23:31 | 47.8K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره PSG، رقیب سردار در راه انتقال به رم

به نظر می‌رسد که مائورو ایکاردی یکی دیگر از گزینه های رم برای تقویت خط حمله این تیم محسوب می‌شود.

ستاره PSG، رقیب سردار در راه انتقال به رم

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن‌ژرمن تا به اینجای نقل و انتقالات سرمایه‌گذاری بزرگی انجام داده و ستاره هایی نظیر جان لوئیجی دوناروما، جورجینیو واینالدوم، سرخیو راموس و اشرف حکیمی را به خدمت گرفته است؛ موضوعی که احتمالاً باعث خواهد شد آنها به فروش برخی از ستاره‌های خود احتیاج داشته باشند.

 

مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن یکی از بازیکنان تیم فرانسوی محسوب می‌شود که به نظر می‌رسد بیش از هر ستاره دیگری به درهای خروجی باشگاه نزدیک شده است. ایکاردی در سال 2019 ابتدا به صورت قرضی از اینتر راهی پارک دو پرنس شد و سپس PSG قرارداد او را به شکل دائمی در آورد اما تعدد مهره های هجومی پاریسی ها باعث شده که خیلی به این مهاجم آرژانتینی بازی نرسد.

 

 

1606381

 

 

در روزهای گذشته گزارش ها حاکی از آن بود که مهاجم آرژانتینی خواهان بازگشت به فوتبال ایتالیا است و از یوونتوس به عنوان مقصد احتمالی این بازیکن نام برده شد اما حالا لاریپولیکا مدعی شده که واندا نارا، همسر و مدیر برنامه ایکاردی، مذاکرات خود را با باشگاه رم برای انتقال به این تیم آغاز کرده است. بر اساس این گزارش مورینیو از علاقه مندان به سبک بازی ایکاردی است و از سران رم درخواست کرده که برای جذب ستاره آرژانتینی اقدام کنند.

 

همچنین در ادامه گزارش لارپوبلیکا در این باره ادعا شده که در صورت جذب ایکاردی توسط رم احتمال انتقال ادین ژکو به یوونتوس بسیار بالا خواهد بود.

دیدگاه‌ها