کد خبر : 1770064 | 02 مرداد 1400 ساعت 23:40 | 40.4K بازدید | 4 دیدگاه

تصمیم قطعی مدافع فرانسوی؛ ماندن در بارسلونا

کلمنت لنگله با وجود پیشنهاداتی از لیگ برتر انگلیس قصد دارد به کار خود در بارسلونا ادامه دهد.

تصمیم قطعی مدافع فرانسوی؛ ماندن در بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد دفاعی بارسلونا طی سال های گذشته با انتقادات زیادی همراه بوده است. در واقع بسیاری از هواداران این تیم معتقد هستند که ضعف دفاعی بارسا علت ناکامی این تیم در رقابت‌های فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا بوده و آن ها برای موفقیت به تقویت این بخش از زمین خود احتیاج دارند.

 

از مدت‌ها قبل مشخص شده بود که بارسلونا قصد دارد اریک گارسیا را به خدمت بگیرد و نهایتاً چندی پیش این انتقال نهایی شد و مدافع جوان و اسپانیایی  راهی این تیم شد تا فصل آینده را در نوکمپ توپ بزند؛ بازیکنی که بسیاری از هواداران بارسلونا امیدوار هستند با حضور او در این تیم، خط دفاعی تیم رونالد کومان سر و سامان بگیرد.

 

 

1512779

 

 

اما پیش‌بینی می‌شود که با پیوستن اریک گارسیا به بارسلونا او در فصل آینده به همراه جرارد پیکه دو مدافع ثابت تیم رونالد کومان باشند؛ موضوعی که باعث شده طی هفته های اخیر شایعات زیادی در رابطه با جدایی احتمالی کلمنت لنگله از بارسا به گوش برسد. با این حال موندو دیپورتیوو در گزارشی که پیرامون این موضوع منتشر کرده مدعی شده مدافع فرانسوی با وجود علاقه تیم‌هایی نظیر آرسنال، تاتنهام، اورتون و وستهام خواهان ماندن در نوکمپ است و هیچ برنامه ای برای جدایی ندارد.

دیدگاه‌ها