کد خبر : 1770067 | 02 مرداد 1400 ساعت 23:43 | 43.3K بازدید | 1 دیدگاه

صعود ملوان؛ پای یک دروازه بان در میان بود

ملوان در ضیافت پنالتی ها با نتیجه 4-3 از سد تیم خیبر خرم آباد گذشت تا به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کند.

صعود ملوان؛ پای یک دروازه بان در میان بود

به گزارش "ورزش سه"، چهره ملوان در ضربات پنالتی دروازه بان این تیم بود. رضا حیدری با شماره پیراهن 33. او با مهار پنالتی اول و آخر خیبر خرم آباد پرونده صعود انزلی چی ها را به مرحله نیمه نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور بست. او روی دیگر ضربات هم واکنش خوبی داشت و می توانست یک ضربه پنالتی دیگر را مهار کند که توپ از زیر دستش عبور کرد و تبدیل به گل شد. نکته جالب در این بازی جدا از مهار خوب پنالتی ها توسط رضا حیدری ضربات تماشایی ملوانی ها بود. اگر چه ملوان یک ضربه پنالتی را از دست داد اما دیگر ضربات این تیم مطمئن زده شد و در برخی از ضربات دروازه بان خیبر خرم آباد فریب خورد. سجان پسندیده تنها بازیکنی از تیم ملوان بود که ضربه پنالتی اش به گل تبدیل نشد. او با پای چپ محکم به سمت راست خود ضربه زد که دروازه بان تیم خیبر با شیرجه ای دیدنی این توپ را از آن خود کرد.

 

رضا حیدری در ضربات پنالتی ضربه عارف رستمی و احمد نصیری را مهار کرد. جالب است بدانید عارف رستمی با 17 گل زده به عنوان آقای گلی رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور در فصل جاری دست پیدا کرده است.

 

حالا ملوان در کنار استقلال – گل گهر و فولاد تیم های حاضر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی هستند. بازی بعدی تیم ملوان در مرحله نیمه نهایی به پنالتی کشیده شود باز هم می تواند روی مهارت رضا حیدری حساب باز کند. هر چند کار ملوانی ها که یکی از تیم های پرافتخار جام حذفی به حساب می آیند در مرحله نیمه نهایی سخت است چون باید با یکی از تیم های لیگ برتری بازی کنند. البته ملوان پیش از رویارویی با خیبر خرم آباد در قا ئمشهر تیم لیگ برتری نساجی را با گل زکریا مرادی شکست داد.

دیدگاه‌ها