کد خبر : 1770074 | 03 مرداد 1400 ساعت 01:10 | 63K بازدید | 0 دیدگاه

آتش‌پاره‌ها در استودیوی برنامه المپیک

فرزندان مرد طلایی و سرسره بازی روی دکور شبکه سه!

حضور خانواده جواد فروغی در استودیوی صداوسیما، با لحظاتی عجیب و غریب همراه بود.

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پس از کسب مدال طلای المپیک ۲۰۲۰ توکیو توسط جواد فروغی در رشته تیراندازی ده متر و طبق قرار قبلی، خانواده او در استودیوی ویژه المپیک حضور یافتند تا در حضور کاویانی و یوسفی مجریان برنامه، به پرسش‌ها پاسخ دهند.

 

در همان حال، ورزشکار مدال آور ایرانی هزاران کیلومتر آن طرف‌تر در کنار جواد خیابانی حضور داشت و برای اولین بار به این شکل خانواده‌اش را ملاقات می‌کرد.

 

در لحظات پایانی برنامه، اتفاقات عجیب و غریبی توسط فرزندان جواد فروغی رقم خورد که کل برنامه را تحت تاثیر قرار داد. نرگس و محمدامین دختر و پسر خردسال او که شیطنت‌های خاص خود را از ابتدای برنامه نشان داده بودند، در آخر این مصاحبه پا را فراتر گذاشتند و با صمیمیتی خاص با مجریان و عوامل برنامه، بازی‌گوشی هایشان را در مقابل دوربین به معرض نمایش گذاشتند.

 

1626706

 

1626707

 

1626708

 

آنها پس از اینکه به پشت صحنه چند رفت و آمد کوتاه داشتند، تلاش کردند تا از میز موجود در استودیو بالا بروند که این صعود با موفقیت همراه بود و در لحظاتی که پیمان یوسفی سعی داشت تا توجه مخاطبان را به «هانیه» دختر نوجوان جواد فروغی جلب کند و از توانایی او بگوید، دو فرزند دیگر حسابی صحنه را قرق کردند و به سوژه اصلی کار تبدیل شدند.

 

کاویانی مجری برنامه در این خصوص گفت که دیگر این بچه‌ها با ما «دوست و رفیق شدند. اول اخم می‌کردند اما الان قشنگ این جلو بازی می‌کنند، فقط لیز نخورند.»

 

پیمان یوسفی هم که از مدیریت کار عاجز مانده بود، خطاب به فروغی گفت که خود او خیلی آرامش دارد اما «بچه ها شیطون بلا» هستند. او دقایقی بعد ترجیح داد که مصاحبه را به گونه دیگری پیش ببرد و از دیگر فرزند جواد فروغی درباره توانایی اش در تیراندازی پرسید و هانیه فروغی نیز گفت که در حال تمرین با تفنگ است اما این گفته‌ها چندان مورد توجه قرار نگرفتند و کل ماجرا تحت تاثیر میز نوردی نرگس و محمد امین بود؛ دو چهره‌ای که کمتر کسی تصور می‌کرد تیتر یک پایانی روز نخست المپیک لقب بگیرند.

 

 

دیدگاه‌ها