کد خبر : 1770079 | 03 مرداد 1400 ساعت 02:16 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

شارلروا با پاس گل ایرانی تعویضی برد؛

شروع درخشان قلی‌زاده در فصل جدید

شارلروا با نمایش موثر ستاره ایرانی خود موفق شد به برتری مقابل اوستنده برسد.

شروع درخشان قلی‌زاده در فصل جدید

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته اول فصل ۲۲-۲۰۲۱ ژوپیر لیگ بلژیک، تیم فوتبال شارلروا در حالی که علی قلی‌زاده را برخلاف انتظار در ترکیب نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۳:۱۵ شنبه شب در ورزشگاه دیاز آرنا مقابل اوستنده قرار گرفت.

 

شارلروا که سال گذشته با قرار گرفتن در جایگاه سیزدهم جدول ژوپیر لیگ بلژیک نمایش ناامید کننده‌ای داشت و نتوانست سهمیه اروپایی بگیرد، در شروع فصل جدید به دنبال یک عملکرد خوب بود که توانست به این مهم برسد.

 

در حالی که شارلروا توانست تا دقیقه ۵۱ دو گل وارد دروازه اوستنده کند، تغییرات در ترکیب این تیم به مرور زمان به وجود آمد و علی قلی‌زاده هم از دقیقه ۷۳ جانشین آناس زاروری، زننده گل دوم تیمش شد.

 

ملی‌پوش ایرانی شارلروا که انگیزه زیادی برای درخشش در نخستین مسابقه فصل داشت، در دقیقه ۸۵ یک حرکت چشم‌نواز انجام داد و دو مدافع اوستنده را دریبل زد و یوریس کایمبه را در موقعیت گلزنی قرار داد تا این بازیکن برای سومین بار دروازه تیم میزبان را باز کند.

 

در ادامه یاران قلی‌زاده گلی دریافت نکردند تا فصل جدید ژوپیر لیگ بلژیک را با کسب پیروزی ۳ بر صفر خارج از خانه مقابل اوستنده شروع کنند و صاحب سه امتیاز شوند.

 

علی قلی‌زاده که چهارمین سال حضورش در شارلروا بلژیک را آغاز کرده، در فصل گذشته ۸ گل در ژوپیر لیگ به ثمر رساند و ۶ پاس گل داده بود و بهترین پاسور تیمش محسوب می‌شد.

 

1626717

دیدگاه‌ها