کد خبر : 1770080 | 03 مرداد 1400 ساعت 02:59 | 36.5K بازدید | 7 دیدگاه

هنوز هم به سردار پنالتی نمی‌دهند!

آزمون می‌خواهد آقای گل شود(عکس)

ملی‌پوش ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ یکی از گل‌های برتری تیمش برابر خیمکی را به ثمر رساند.

آزمون می‌خواهد آقای گل شود(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آزمون دو سال قبل آقای گلی در لیگ برتر روسیه را تجربه کرد و فصل گذشته نیز در آستانه کسب این عنوان قرار داشت که یک اتفاق عجیب و خارج نمودن او از فهرست بازی هفته پایانی موجب شد تا آرتم زیوبا در یک بازی راحت از ستاره ایرانی زنیت سبقت بگیرد و کفش طلا را به دست بیاورد ولی سردار با شروع فصل جدید دوباره مصمم شده تا در صدر جدول گلزنان بایستد.

 

بهترین گلزن حال حاضر تیم ملی ایران که شایعاتی هم پیرامون انتقالش به دیگر باشگاه‌ها ازجمله رم در رسانه‌ها مطرح شده، دیروز در نخستین مسابقه فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ برتر روسیه شروع موفقیت‌آمیزی داشت و توانست نخستین گل زنیت سنت‌پترزبورگ را به ثمر رساند.

 

1626719

 

زنیت سنت‌پترزبورگ از ساعت ۱۹ دیروز(به وقت ایران) در ورزشگاه خیمکی آرنا مقابل این باشگاه قرار گرفت و با وجود اینکه در دقیقه ۲۸ یک گل دریافت کرد، در ادامه مسابقه سه گل به ثمر رساند تا در این فصل صاحب سه امتیاز شود.

 

نخستین گل فصل جدید زنیت سنت‌پترزبورگ در لیگ برتر روسیه را سردار آزمون در دقیقه ۳۳ به ثمر رساند و توانست با یک جای‌گیری دقیق در محوطه ۶ قدم خیمکی، شوت دالِر کوژیائف را پس از اصابت به تیرک عمودی دروازه، با فرصت‌طلبی و دو ضربه به توپ، تبدیل به گل کند.

 

1626720

 

اتفاق جالب توجه در بازی خارج از خانه زنیت سنت‌پترزبورگ مقابل خیمکی، ندادن پنالتی به آزمون بود و با وجود اینکه آرتم زیوبا، پنالتی‌زن اول زنیت در زمین حضور نداشت، اما الکس سوتورمین پنالتی را زد و تبدیل به گل کرد.

 

آزمون سال گذشته با پنالتی‌هایی که آرتم زیوبا بیشتر از او می‌زد، رقابت آقای گلی در لیگ برتر روسیه را به هم‌تیمی خود واگذار کرد و بدون تردید سردار امسال نمی‌خواهد این وضعیت برای او پایدار بماند و با نزدن پنالتی‌ها در آخر فصل هم از آقای گلی محروم شود.

 

این ستاره ایرانی که چهارمین حضور متوالی‌اش در زنیت سنت‌پترزبورگ و هشتمین فصل بازی در لیگ برتر روسیه را تجربه خواهد کرد، امیدوار است در صورت ماندن در این باشگاه به روند خوب خود ادامه دهد و بازهم قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و سوپر کاپ روسیه را همراه با تیمش تجربه کند.

 

1626718

دیدگاه‌ها