کد خبر : 1770087 | 03 مرداد 1400 ساعت 07:06 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

اسماعیل‌نژاد و معصومی باز هم به مسابقات جهانی می‌روند؟

دعوت از 2 طلایی نوجوانان به اردوی جوانان

با نظر کادر فنی تیم کشتی آزاد جوانان کشورمان سیدحسن اسماعیل‌نژاد و امیررضا معصومی که به تازگی در مجارستان به مدال طلای رده سنی نوجوانان رسیدند، به اردوی تیم جوانان دعوت شده‌اند.

دعوت از 2 طلایی نوجوانان به اردوی جوانان
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان طی روزهای 28 تا 30 تیر ماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد که تیم ایران موفق به کسب سه مدال طلا توسط علی خرم‌دل در وزن 51 کیلوگرم، سیدحسن اسماعیل‌نژاد در وزن 71 کیلوگرم و امیررضا معصومی در وزن 110 کیلوگرم شد و همچنین علی رضایی در 65 کیلوگرم به مدال برنز رسید.

با نظر کادر فنی تیم کشتی آزاد جوانان کشورمان دو طلایی اوزان 71 و 110 کیلوگرم به اردوی این تیم که از پنجم مرداد در خانه کشتی آغاز می‌شود، دعوت شدند.

 

تیم کشتی آزاد جوانان کشورمان خود را برای شرکت در مسابقات جهانی روسیه که بعد از المپیک در اواخر مرداد برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

 

باید دید با توجه به شرایط وزنی این دو کشتی‌گیر مدال‌آور رده سنی نوجوانان آنها این شانس را پیدا خواهند کرد که در جوانان جهان نیز صاحب دوبنده تیم ملی شوند یا خیر.

 

تا به امروز البته کادر فنی تیم کشتی آزاد جوانان کشورمان هیچ صحبتی مبنی بر اینکه مبارزه درون اردویی بین نفرات اول انتخابی دو وزن 71 و 110 کیلوگرم با اسماعیل‌نژاد و معصومی برگزار خواهد شد، نداشته است.

دیدگاه‌ها