کد خبر : 1770105 | 03 مرداد 1400 ساعت 09:09 | 34.6K بازدید | 4 دیدگاه

میثم صالحی؛ بر فراز آسمان‌ها(عکس)

میثم صالحی بعد از عملکرد نه چندان خوب در سطح اول دیدار برابر لهستان در ادامه بازی یکی از بهترین بازیکنان ایران بود.

میثم صالحی؛ بر فراز آسمان‌ها(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه از همان ابتدا گفته شد که ایران به رقابت‌های لیگ ملت‌های 2021 با دید مسابقات تدارکاتی به منظور آمادگی در المپیک نگاه خواهد کرد اما باز هم والیبال دوستان ایرانی انتظار عملکرد بهتری از از آن چیزی که شاگردان ولادیمیر آلکنو ارائه دادند، را داشتند.
 
در میان همه نتایج ناامید کننده تیم ملی ایران در لیگ ملت های امسال یک اتفاق جذاب نیز برای والیبال ما رخ داد و آن چیزی نبود مگر ظهور برخی ستاره های جوان که والیبال ایران را به آینده امیدوار کردند. یکی از این بازیکنان فوق العاده میثم صالحی بود که شاید گزاف نباشد اگر بگوییم که یکی از بهترین بازیکنان ایران در لیگ ملت ها بود. او که اولین تورنمنت مهم خود را تجربه می‌کرد، نمایش هایی در کمال پختگی از خود ارائه داد و می توان گفت که در همان جا جایگاه خود را برای حضور در لیست تیم ملی در المپیک تضمین کرد. 

 

مطابق انتظار میثم صالحی در بازی حساس امروز مقابل لهستان نیز در ترکیب اصلی تیم ملی ایران قرار گرفت. با این حال اوضاع در ست اول برای صالحی خیلی خوب پیش نرفت و او چندین بار پیاپی توسط لهستانی‌ها دفاع شد. با این وجود در ادامه بازی صحبت های الکنو و بازیکنان با تجربه ایران با میثم باعث شد که او به بازی برگردد، تا جایی که به یکی از مهمترین ارکان پیروزی ایران در برابر لهستان تبدیل شد و در آخر کار چقدر خوب بود این میثم صالحی ...

عکس :امیر خیرخواه - توکیو

 

 

 

دیدگاه‌ها