کد خبر : 1770106 | 03 مرداد 1400 ساعت 09:10 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

خیال بیانکونری راحت؛

پاول ندود: کریستیانو رونالدو با ما می‌ماند

پاول ندود، نایب رییس یوونتوس تاکید کرد که آنها زمان زیادی برای توافق بر سر تمدید قرارداد پائولو دیبالا دارند و ماندن کریستیانو رونالدو در این تیم را نیز تایید کرد.

پاول ندود: کریستیانو رونالدو با ما می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در بازی دوستانه برابر چزنا به برتری 3-1 دست یافت تا در ادامه تمرینات پیش فصل خود بدون حضور بسیاری از ستاره های خود توانسته باشد یک برد اطمینان بخش به دست بیاورد.

 

پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یووه، به دلیل یک مشکل نه چندان جدی عضلانی این بازی را از کنار خط طولی زمین تماشا کرد.

انتظار می رود که در طول این هفته مدیر برنامه های دیبالا دیداری با مدیران یووه داشته باشد تا درباره تمدید قرارداد این بازیکن مذاکره کنند. قرارداد فعلی ستاره آرژانتینی در ژوئن 2022 به پایان خواهد رسید.

پاول ندود در این باره گفت: "مدیر فدریکو چروبینی پیشتر با مدیر برنامه های دیبالا، که هفته دیگر به تورین می آیند، تماس گرفته است. ما در برهه خوبی برای حل کردن این موقعیت هستیم و هیچ مشکلی نیست."

 

1605443

 

در حالی که گزارش ها و گمانه زنی ها در هفته های گذششته کریستیانو رونالدو را به انتقال به پاری سن ژرمن نزدیک می دانستند نایب رییس یووه درباره آینده فوق ستاره پرتغالی نیز صحبت کرد.

 

ندود گفت: "رونالدو دوشنبه به تمرینات باز خواهد گشت و با ما می ماند."

 

جورجو کیه‌لینی، کاپیتان آتزوری و مدافع کهنه‌کار یوونتوس، در تاریخ 30 ژوئن به پایان قرارداد خود با بیانکونری رسید و اکنون بازیکن آزاد است. مدیر برنامه های کیه‌لینی گفته بود که هنوز هیچ صحبتی برای تمدید قرارداد این مدافع صورت نگرفته است.

 

1625913

 

ندود درباره آینده کیه‌لینی افزود: "وقتی او از تعطیلات تابستانی بازگردد می توانیم صحبت کنیم."

 

مکس آلگری دو سال پس از اخراج غافلگیرکننده خود به غول تورین بازگشته است و نایب ندود درباره او اضافه کرد: "آلگری با شور و اشتیاق و عطش زیادی برای موفقیت بازگشته است."

 

دیدگاه‌ها