کد خبر : 1770108 | 03 مرداد 1400 ساعت 09:20 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

ملایی: می‌خواهم در جمع برترین‌های جهان باشم

ملی پوش قایقرانی ایران می گوید اکنون راهبردم تغییر کرده و هدفم رسیدن به جمع برترین‌ها است.

ملایی: می‌خواهم در جمع برترین‌های جهان باشم

به گزارش "ورزش سه" نازنین ملایی ملی‌پوش روئینگ ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات روئینگ انفرادی زنان توانست با ثبت زمان 8 دقیقه و 7 ثانیه و 32 صدم ثانیه در جایگاه سوم قرار گیرد و با کسب عنوان سوم، همراه با قایقرانان کشورهای نیوزلند و سوئیس به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند.


این قایقران انزلی چی که روز سه‌شنبه برای حضور در فینال گروه A/B به آب خواهد زد، پس از پایان مسابقه گفت: پیش از بازی‌ها با مشورت کادر فنی تعیین راهبرد کردیم و قرار بود من تلاش کنم تا با صعود به دور یک‌چهارم نهایی بتوانم به‌راحتی در فینال گروه C باشم اما اکنون راهبردم تغییر کرده و هدفم رسیدن به جمع برترین‌ها است.

 

ملایی در خاتمه افزود: روز سه‌شنبه تلاش خواهم کرد تا یک نتیجه خوب برای خودم و قایقرانی ایران ثبت کنم.

 

وی در حالی توانست به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند که در اولین جلسه تمرین خود در توکیو از ناحیه دست احساس درد شدید کرده بود که پزشکان مستقر در کلینیک پزشکی کاروان ایران درمان‌های مقدماتی را برای وی شروع کردند و توانستند گرفتگی ساعد او را برطرف کنند.

 این در حالی است که باارزش‌ترین مدال تاریخ ورزش ایران در بخش زنان، برنز کیمیا علیزاده است، که در حال حاضر این ورزشکار در این دوره از رقابت‌های المپیک توکیو 2020 در لوای تیم پناهنده‌ها شرکت کرده است.

دیدگاه‌ها