کد خبر : 1770111 | 03 مرداد 1400 ساعت 09:22 | 12.7K بازدید | 9 دیدگاه

گلری که سپاهانی‌ها حسرتش را خواهند خورد؛ 

دربی اصفهان آخرین نمایش نیازمند در نقش جهان

پیام نیازمند امشب در شرایطی آخرین بازی خود در نقش جهان را انجام خواهد داد که طی سه سال حضورش چند رکورد ویژه را در تاریخ سپاهان و فوتبال ایران به نام خود زد.

به گزارش "ورزش سه"، وقتی پیام نیازمند در ابتدای لیگ هجدهم اولین خرید امیر قلعه نویی لقب گرفت، شاید کمتر کسی فکر می کرد این دروازه بان با چندین و چند رکورد ویژه پس از سه سال این تیم را ترک کند.


سپاهان پس  از جدایی رحمان احمدی و شهاب گردان از چندین دروازه بان در خط دروازه اش بهره برد ولی هیچ گاه این دروازه بان ها نظیر لی اولیویرا و ابراهیم عالمه نتوانستند، به خط  دروازه سپاهان  انسجام ببخشند ولی نیازمند از فرصتی که به دست آورد، نهایت بهره را برد و به یکی از مهره های کلیدی سپاهان در بازگشت این تیم به جمع مدعیان تبدیل شد.

 

1626800


به دست آوردن رکورد بیشترین دقایق گل نخوردن با 940 دقیقه، پشت سر گذاشتن رحمان احمدی که 44 کلین شیت در تاریخ باشگاه سپاهان انجام داده بود و انجام 45 کلین شیت و حضور داشتن در تمام مسابقات رسمی ای که سپاهان از لیگ هجده تا پایان لیگ بیست و یکم انجام داده، تنها سه رکورد بسیار ویژه این دروازه بان جوان به شمار می روند که از فصل آینده در فوتبال پرتغال و تیم پورتیموننزه به ماجراجویی خود ادامه دهد.


امشب نیازمند در مقابل ذوب آهن در دیدار مقابل پایانی لیگ بیستم، آخرین حضور خود را در ورزشگاه نقش جهان تجربه خواهد کرد و بی شک هم محرم نویدکیا برای لیگ 21 ام کار بسیار سختی برای پیدا کردن جانشین او خواهد داشت و هم هواداران سپاهان حسرت داشتن او را در فصول آینده خواهند خورد.

 

1626799

 

البته سپاهان علاوه بر مصاف سرنوشت ساز با ذوب اهن که امشب در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد کرد، یک دیدار نیز در تهران مقابل پیکان پیش رو خواهد داشت و هیچ چیز نمی تواند برای نیازمند شیرین تر از این باشد که دوره سه ساله حضورش در اصفهان با یک جام خاتمه پیدا کند. نیازمند طی این سه سال در لیگ هجده همراه با سپاهان به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کرد و امیدوار است امسال با لغزش پرسپولیس به مقام قهرمانی لیگ دست پیدا کند.

 

1626802

دیدگاه‌ها