کد خبر : 1770121 | 03 مرداد 1400 ساعت 10:06 | 91.2K بازدید | 2 دیدگاه

غیبت عجیب کاپیتان لهستان؛

کوبیاک: تیم بهتر برد، به ایرانی‌ها تبریک می‌گویم

میشل کوبیاک، کاپیتان تیم والیبال لهستان، مایل نبود که درباره مشکلات سلامتش که مانع از حضور او در بازی برابر ایران در رقابت های توکیو شد، صحبت کند.

کوبیاک: تیم بهتر برد، به ایرانی‌ها تبریک می‌گویم

به گزارش "ورزش سه"، میشل کوبیاک رهبر جنجالی تیم ملی والیبال لهستان قبل از شروع رقابت ها در مصاحبه‌ای تند و تیز علیه تیم ملی ایران صحبت کرده و خط و نشان کشیده بود، اما در کمال تعجب ستاره لهستانی مقابل ایران بازی نکرد و ایران موفق شد تا 3-2 لهستان را در نخستین بازی خود در رقابت های المپیک شکست دهد.

 

غیبت کوبیایک در این بازی علامت سوال های بسیاری را برانگیخت اما کاپیتان لهستان قصد نداشت درباره مشکل سلامتی خود که دلیل عدم حضورش در این بازی اعلام شد، اطلاعاتی بدهد.

 

1626823

 

کوبیاک در این باره گفت: "هنوز نمی خواهم چیزی بگویم چرا که ممکن است به گوش رقبای ما برسد، پس چرا جزییات را لو بدهم؟ هر چه که در توانم هست می کنم تا هر چه زودتر آماده شوم. فقط همین. همه چیز در روزهای آینده و یا حتی ساعات آینده مشخص خواهد شد."

 

یکی از خبرنگاران لهستانی همچنین گزارش کرده است که پیش از این سرمربی لهستان اعلام کرده بود که در رقابت های "یادبود واگنر" قبل از عزیمت تیم ملی لهستان به ژاپن، کوبیاک احساس سرگیجه کرده و به همین دلیل در یکی از جلسات در این رویداد او برای لحظاتی زمین را ترک کرده بود.

 

کوبیاک در این باره به شوخی گفت: "من احساس سرگیجه کردم چون بالاخره کلی هوادار دیده بودم."

 

1626819

 

کاپیتان لهستان همچنین تایید کرد که در بازی با ایران بازیکنان این تیم عصبی بودند: "این اولین مسابقه ما در این سالن بود. ما قبلا اینجا تمرین نکرده بودیم. این اولین مسابقه المپیک بود و چیز آسانی نیست.

امروز ایرانی ها از ما بهتر بودند و به انها تبریک می گویم. اما این تازه شروع رقابت هاست. ما باید با سربلندی به بازی های بعدی برویم چرا که این تنها چیز واقعی است که برای ما باقی مانده است."

 

 

دیدگاه‌ها