کد خبر : 1770127 | 03 مرداد 1400 ساعت 10:25 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

عاشوری: هم ما خسته بودیم هم ملوان

محسن عاشوری سرمربی خیبر خرم آباد در خصوص بازی با ملوان در یک چهارم نهایی جام حذفی صحبت کرد.

عاشوری: هم ما خسته بودیم هم ملوان 

به گزارش "ورزش سه"، محسن عاشوری پس از باخت به ملوان گفت: بالاخره خب بنده مدت زیادی نیست که تیم را تحویل گرفتم و قرار هم نبود ما این‌جا کاری انجام بدهیم و با این دید و شناخت که بهتر تیم را بشناسم و نقاط ضعف تیم برطرف شود تیم را تحویل گرفتم. بالاخره جام حذفی است و یک تیم نمی‌تواند صعود کند و از نظر من بازی کیفیت خوبی نداشت. هم دمای هوا مناسب بود و زمین هم خوب بود ولی در تیم ما و ملوان خستگی دیده می‌شد و زیاد از حد هر دوتیم احتیاط کردند. این اتفاقات باعث شد بازی به ضربات پنالتی بکشد. دقت در ضربات خیلی مهم است و گلر ملوان خیلی خوب کار کرد و روز خوبش بود و از همین جا تبریک می‌گویم به تیم جوان ملوان و آرزوی موفقیت برای آن‌ها دارم. 

 

او ادامه داد: همینطور تیم ما هواداران لر تبار زیادی بازی را می‌دیدند و امیدواریم یک تیم مقتدر و قوی راهی مسابقات کنیم.

 

عاشوری در خصوص مرحوم سیروس قایقران گفت:من فکر می‌کنم اولین باری که زنده یاد سیروس قایقران را دیدم سال ۶۳ بود در اردوی آمادگی که تیم ملی می‌خواست به سنگاپور اعزام شود. چون من اصلیت گیلانی دارم ارتباط‌مان خیلی نزدیک بود و هم اتاق بودیم. از قایقران کسی خاطره بدی ندارد. 

 

عاشوری در پایان راجع به تیم ملوان گفت: ملوان انزلی که با سیروس قایقران‌ها، مازیار زارع‌ها و پژمان نوری‌ها شکل گرفت و امیدوارم به جایگاهش برسد. به هرحال از لحاظ قدمت شایستگی حضور در لیگ برتر را دارند.

دیدگاه‌ها