کد خبر : 1770133 | 03 مرداد 1400 ساعت 10:42 | 44.6K بازدید | 2 دیدگاه

بوفون: رویای من صعود پارما و حضور در قطر است

جانلوئیجی بوفون سنگربان باتجربه و سابق یوونتوس و تیم ملی ایتالیا، از رویاهای خود مبنی بر صعود پارما به سری آ و حضور در جام جهانی قطر سخن گفت.

بوفون: رویای من صعود پارما و حضور در قطر است

به گزارش "ورزش سه"، جانلوئیجی بوفون سنگربان افسانه ای یوونتوس و تیم ملی ایتالیا، با روزنامه گاتزتا دلو اسپورت مصاحبه ای را انجام داده و از رویاهایش سخن گفت. او اعلام کرد که قصد دارد پارما را به سری آ برگرداند و 16 سال پس از کسب مقام قهرمانی جهان با آتزوری و در زمان حضور مارچلو لیپی بر روی نیمکت ایتالیا، به تیم ملی کشورش برگردد و راهی جام جهانی قطر شود.


بوفون در این مصاحبه گفت: من به کارم ادامه می دهم زیرا یک رویا دارم. اما این بستگی به کسب نتایج دارد. به محض اینکه نشانه ای از افت را در خودم تشخیص دادم، یک دقیقه بعد فوتبال را کنار می گذارم.  به دلیل اینکه من در خانه با همسر و فرزندانم، با دوستانم احساس خوبی دارم، پس خداحافظی از فوتبال ضربه روحی به من نخواهد زد.


او ادامه داد: وقتی این اتفاق می افتد، من خوشحال نخواهم شد. اما احساس می کنم نیاز و علاقه به انجام کار دیگری دارم. من از این ایده که می توانم به سرگرمی هایم بپردازم و برایشان وقت بگذارم بسیار هیجان زده هستم. اما احساس می کنم هنوز کار خاصی دارم که باید انجام دهم. من یک آرزو دارم، شاید یک مدینه فاضله، که مرا به سمت جلو سوق می دهد.


یک جام جهانی برای زنده ماندن. بوفون توضیح می دهد که حضور در جام جهانی 2022 قطر محرک و انگیزه ایی برای او است. بوفون ادامه داد: مانچینی کار خارق العاده ای انجام داد. ما فقط می توانیم از او تعریف و تمجید کنیم و من در سن 43 سالگی، به دلیل احترام به کار مربی، هرگز کسی نخواهم بود که از او درخواست کنم مرا به تیم ملی دعوت کند، هرگز.

 

1625704


سنگربان سابق یوونتوس در ادامه گفت: اما برای دیدن یک رویا، به یک جام جهانی احتیاج دارم. در غیر این صورت برای چه بازی می کنم؟ البته پارما را به سری آ برگردانم. و بعد؟ تقریباً مطمئناً مانچینی با من تماس نخواهد گرفت، او بازیکنان و گروه خود را دارد. اما باید بدانم که یک جام جهانی در قطر برگزار می شود تا به رویایم ادامه دهم.


بوفون درخصوص حضور پیرلو در یوونتوس گفت: من معتقدم که آندره با پشت سر گذاشتن مشکلات عادی و قابل پیش بینی 3-4 ماه اول، کاملاً از نقش خود بازیکنان آگاه و با آنها آشنا شد. باید قبول کنیم هر تیم دیگری جای ما بود، پس از پشت سر گذاشتن فصل قبل، جشن می گرفت. اما فقط به دلیل از دست دادن 9 قهرمانی در لیگ و دو فینال لیگ قهرمانان، نتایج به دست آمده ناامید کننده به نظر می رسید. اما آیا همه اینها تقصیر پیرلو است؟


او در پایان با تمجید از عملکرد فدریکو کیه زاد و دوناروما در جام ملت های اروپا گفت: غافلگیری از عملکرد دوناروما از مسابقات قبلی اروپایی بود. وقتی او مقابل یووه قرار گرفت، فکر نمی کردم که او اینقدر قدرتمند باشد. من صادق هستم و شروع فینال برابر انگلیس شرم آور بود. اما بچه ها در ادامه موفق عمل کردند. در مورد کیه زا نیز پس از یک سال هم بازی بودن با او در یووه، از عملکردش در یورو تعجب نکردم. او واقعا بازیکن خاصی است.

دیدگاه‌ها