کد خبر : 1770137 | 03 مرداد 1400 ساعت 11:08 | 34.8K بازدید | 5 دیدگاه

پژمان - مازیار؛ پایان حسرت ملوان (عکس)

ملوان بندرانزلی بعد از سال‌ها به آن احترام ‌و کلاسی که هدف‌شان بوده نزدیک می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، اسطوره‌های فوتبال انزلی که یکی در قامت مدیر و دیگری در جایگاه فنی به دنبال موفقیت ملوان هستند، هرچند در لیگ از این هدف دور ماندند اما در جام حذفی و جایی که ملوانی‌ها صاحب جایگاه خاصی در آن هستند، موفق شدند بعد از سال‌ها این تیم را به موفقیت قابل توجهی برسانند و در کنار سه تیم لیگ برتری حاضر باشند و چشم به جام بدوزند.


بعد از یک ماراتن سخت ١٢٠ دقیقه‌ای که با هیجان و استرس زیادی از سوی هر دو تیم و خصوصا ملوانی‌ها در خانه و استادیوم تختی انزلی دنبال می‌شد، در نهایت مازیار زارع و شاگردانش بودند که به جمع گل گهر سیرجان، فولاد و استقلال اضافه شدند و در جستجوی شانس بزرگتر برای رویای هیجان‌انگیز خود هستند.

 

1626846

 

مازیار زارع اینبار روی درخشش رضا حیدری دروازه‌بان خود توانست از سد شاگردان محسن عاشوری عبور کند و کاری کنند تا انزلی بعد از مدت‌ها تا صبح بیدار باشد و در بندر جشن پیروزی برپا شود. 

 

آنها که برای حضور در این مرحله از سد تیم‌هایی چون ویستاتوربین و نساجی عبور کرده بودند، شاید به کمی شانس نیاز داشته باشند تا با عدم برخورد به استقلال در قرعه میزبانی قرار گیرند. با توجه به اینکه استقلال در بازی قبلی‌اش مهمان بوده و هر سه حریف این مرحله به عنوان میزبان صعود کرده‌اند، هر تیمی به استقلال بخورد در آزادی باید به مصاف شاگردان فرهاد مجیدی برود. با این حال حضور سه سرمربی هم نسل (جواد نکونام، فرهاد مجیدی و مازیار زارع) در کنار امیر قلعه‌نویی می‌تواند از جهات مختلف جذابیت خاصی داشته باشد و باید دید کدامیک قادر خواهند بود جام را از آن خود کند.

دیدگاه‌ها