کد خبر : 1770148 | 03 مرداد 1400 ساعت 11:48 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

در متن و حاشیه المپیک

قهرمانی شناگر ژاپنی برای تلگرام نخست وزیر

با کسب دومین مدال طلا توسط ورزشکاران ژاپنی، مقامات این کشور امیدوارند که مردم ناراضی از میزبانی المپیک بالاخره در حال و هوای این رقابت ها قرار بگیرند.

 

به گزارش "ورزش سه"، ژاپن روز یکشنبه با داغ شدن تنور رقابت ها در توکیو پس از پیروزی یوی اوهاشی در ماده 400 متر مختلط زنان دومین طلای المپیک خود را به دست آورد.

 

این مدال امید برگزارکنندگان المپیک را برای بازگشت با تاخیر شور و شوق مسابقات المپیک در بین عموم مردم ژاپن که تحت شرایط اضطراری در پایتخت در میان موارد افزایش یافته ابتلا به کرونا مشغول کار هستند، افزایش می دهد.

 

این پیروزی آخرین اتفاق دراماتیک روز یکشنبه در استخر بود که طی آن همچنین شاهد مدال طلای احمد هفناوی از تونس با یک پیروزی بزرگ شوکه کننده در 400 متر آزاد مردان نیز بودیم.

 

1626878

 

یوشیهیده سوگا، نخست وزیر ژاپن، روز یکشنبه با نوشیدا تاکاتو، جودوکار ژاپنی، پس از اینکه قهرمان سه گانه جهان با پیروزی مقابل یانگ یونگ وی از تایوان اولین مدال طلای ژاپن را به دست آورد، تماس گرفت تا به او تبریک بگوید.

 

سوگا در این تماس گفت: "این مدال طلا به بسیاری از کودکان و نوجوانان  امید و رویا می دهد. همچنین گزارش هایی وجود دارد که بسیاری از خانواده ها از این موفقیت واقعاً خوشحال شده اند."

دیدگاه‌ها