کد خبر : 1770156 | 03 مرداد 1400 ساعت 12:38 | 284.9K بازدید | 6 دیدگاه

فقط در عرض چند ساعت؛

عبور باورنکردنی والیبالیست برزیلی از معروف (عکس)

داگلاس سوزا، ستاره تیم ملی والیبال برزیل، به شکلی باورنکردنی از تعداد فالوور های سعید معروف در اینستاگرام عبور کرد.

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که سایت فدراسیون جهانی والیبال در گزارش جالبی به پرطرفدارترین بازیکنان این رشته ورزشی در اینستاگرام اشاره کرد که اتفاقاً با بازخوردهای جالبی نیز روبرو شد.

 

در گزارش منتشر شده توسط سایت جهانی فدراسیون والیبال سعید معروف با 1.9 میلیون فالوور به عنوان پرطرفدارترین والیبالیست دنیا شناخته شد، این در حالی بود که دیگر ستاره تیم ملی ایران یعنی سید محمد موسوی نیز با 1.1 میلیون دنبال کننده در رده ششم این لیست اعلامی مشاهده می شد.

اما در فاصله کمتر از یک ماه، حالا ستاره تیم ملی والیبال برزیل به شکلی باورنکردنی و عجیب و غریب از سعید معروف عبور کرده و به عنوان پرطرفدارترین والیبالیست دنیا در اینستاگرام لقب گرفته است.

 

داگلاس سوزا در حالی اکنون به رکورد 2.3 میلیون فالوور در اینستاگرام رسیده و از سعید معروف عبور کرده که در لیست اعلامی فدراسیون جهانی والیبال، حتی در بین 10 والیبالیست پرطرفدار دنیا نیز حضور نداشت اما حالا شرایط برایش تغییر کرده است.

 

1626894

 

1626895

 

1626896

 

اما این رکوردشکنی والیبالیست برزیلی یک دلیل باور نکردنی داشته است. او در صفحه اینستاگرامش علاقه خود به خواننده مشهور کره ای یعنی جیمین را فاش کرد و اظهار داشت که حتی در برزیل به کنسرت او هم رفته است؛ موضوعی که با واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی روبرو شد و به یکباره و در عرض چند ساعت تعداد فالوور های داگلاس از مرز یک میلیون عبور کرد.

 

البته این پایان کار نبود و برزیل در حالی اولین بازی خود در المپیک مقابل تونس را با پیروزی پشت سر گذاشت که داگلاس سوزا در این بازی نیز مورد توجه قرار گرفت؛ او اگرچه در اواسط بازی به زمین آمد و اتفاقاً عملکرد فوق العاده ای نیز از خود ارائه داد اما هنگامی که برای گرم کردن در پشت زمینه حضور داشت نیز با حرکات موزون خود هنگام پخش موسیقی در سالن نگاه دوربین‌های تلویزیونی را به خود جلب کرد؛ همه مسائلی که باعث شده داگلاس طی تنها یکی دو روز اخیر به 2.3 میلیون فالوور در اینستاگرام برسد و بالاتر از سعید معروف ما از این حیث قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها