کد خبر : 1770158 | 03 مرداد 1400 ساعت 20:55 | 100.7K بازدید | 9 دیدگاه

متفاوت ترین ترکیب فصل آبی پوشان

ترکیب استقلال مقابل نساجی اعلام شد

فرهاد مجیدی با متفاوت ترین ترکیب خود در این فصل، به مصاف نساجی قائمشهر می رود که حضور خادمپور، کریم زاده، مهری و شجاعیان از ابتدا قابل توجه است.

ترکیب استقلال مقابل نساجی اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در هفته ماقبل پایانی رقابت های لیگ برتر، به مصاف نساجی می رود. آبی پوشان با غایبین زیادی پای به زمین مسابقه گذاشته اند و با منتخبی از ترکیب اول و دوم خود به مصاف نساجی می روند. تغییرات زیاد در ترکیب امروز آبی پوشان قابل توجه است.

 

برای بازی امروز، همچون دیدار گذشته رشید مظاهری درون دروازه قرار گرفته است تا حسینی برای دیدار نیمه نهایی جام حذفی استراحت بیشتری داشته باشد. مظاهری که پس از دربی برگشت در لیگ برتر قفس توری تیمش را به حسینی داد، در بازی قبلی برابر نفت مسجدسلیمان درون دروازه قرار گرفت و او امروز نیز گلر شماره یک آبی ها خواهد بود.


سیاوش یزدانی، مهدی قایدی، محمدحسین مرادمند و شیخ دیاباته بازیکنانی هستند که تیم را در سفر به قائمشهر همراهی نکرده اند. به همین دلیل دست مجیدی برای چینش خط دفاعی بسته است. عدم حضور این بازیکنان باعث تغییرات فراوان در ترکیب آبی پوشان شده است.


سینا خادمپور برای اولین بار در ترکیب اصلی تیمش حضور دارد. او امروز وظیفه بزرگی در خط دفاعی تیمش برعهده دارد. محمد دانشگر نیز در تشکیل خط دفاعی به او کمک می کند. عدم در دسترس بودن مدافع میانی تخصصی، باعث شده است تا محمد نادری نیز در خط دفاعی به زمین برود.


در سمت راست، فرهاد مجیدی تصمیم گرفته است از تجربه وریا غفوری استفاده کند و در سمت چپ نیز متین کریم زاده انجام وظیفه می کند. از آنجایی که ریگی در بیشتر بازی های فصل در ترکیب ثابت حضور داشته، مجیدی از مهدی پور در این بازی استفاده می کند تا ریگی بیشتر به استراحت بپردازد. سعید مهری نیز در کنار مهدی پور در خط میانی حضور دارد.

 

در سمت چپ خط میانی نیز بابک مرادی که در بازی های گذشته عملکرد مطلوبی را از خود ارائه داد، به میدان می رود. در حالیکه انتظار می رفت سبحان خاقانی پس از گلزنی در بازی قبل در این دیدار نیز به میدان برود، اما مجیدی ترجیح داده است تا از داریوش شجاعیان استفاده بگیرد.

در خط حمله نیز با غیبت قایدی، فرصت برای آرمان رمضانی مهیا شده است تا یکبار دیگر توانایی هایش را به نمایش بگذارد. ارسلان مطهری برای دومین بازی متوالی کار را از روی نیمکت آغاز می کند تا استقلال با یک مهاجم نوک تخصصی به مصاف نساجی برود.

 

ترکیب استقلال برابر نساجی:


رشید مظاهری، سینا خادمپور، محمد دانشگر، محمد نادری، وریا غفوری، مهدی مهدی‌پور، سعید مهری، داریوش شجاعیان، متین کریم‌زاده، بابک مرادی و آرمان رمضانی

دیدگاه‌ها