کد خبر : 1770169 | 03 مرداد 1400 ساعت 13:52 | 97.3K بازدید | 0 دیدگاه

در متن و حاشیه المپیک

تراشیدن سیبیل برای کسب طلا (عکس)

آدام پیتی، شناگر بریتانیایی، شانس اصلی کسب مدال طلا در ماده ۱۰۰ متر قورباغه محسوب می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، آدام پیتی، شناگر 26 ساله و بریتانیایی صبح امروز در مسابقه نیمه نهایی 100 متر قورباغه خود با آرامش کامل کار کرد و با رکورد 57 ثانیه و 63 صدم ثانیه در رده اول قرار گرفت و به فینال راه یافت. نکته جالب توجه اینکه پیتی در مسابقات المپیک با ظاهری جدید ظاهر شده و سیبیل های خود را از ته تراشیده است و می‌توان گفت که با او با ظاهر جدید خود نیز به درخشش ادامه می‌دهد.

 

این اتفاق در حالی رخ داد که نفر دوم این گروه یعنی یان زیبی، شناگر اهل چین یک ثانیه بعد از او به خط پایان رسید. همچنین مایکل اندرو آمریکایی نیز با 1.36 فاصله با پیتی سوم شد.


اما در دیگر گروه نیمه نهایی این شناگر اهل هلند یعنی آرنو کامینگا بود که با 58.19 در رده اول قرار گرفت. همچنین در این گروه نیکولو مارکتینگی ایتالیایی و جیمز ویلبی، شناگر اهل بریتانیا در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

 

1626929

 

1626921

 

با توجه به شرایط رقم خورده در در مرحله نیمه نهایی به نظر می رسد که آدام پیتی مدعی کسب مدال طلای شنای 100 متر قورباغه به حساب می‌آید اما او معتقد است که نباید خیلی به نتایج این دور توجه داشت. او گفت: "مدالها در تمرینات و بازی‌های نیمه نهایی کسب نمی شوند. البته که من بهترین هستم بنابراین مشتاقانه منتظر رقابت فینال هستم. من می‌خواستم امروز صبح رکورد سریع تری را به جایی بگذارم اما شرایط به گونه دیگری رقم خورد بنابراین شما نمی‌دانید چه اتفاقی رخ می‌دهد."

دیدگاه‌ها