کد خبر : 1770171 | 03 مرداد 1400 ساعت 14:22 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

کومان و تمجید از دیپای پس از درخشش و گلزنی

رونالد کومان از نمایش ممفیس دیپای و دیگر بازیکنان بارسا برابر جیرونا راضی بود.

کومان و تمجید از دیپای پس از درخشش و گلزنی

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در دومین بازی تدارکاتی فصل خود موفق به شکست 3-1 جیرونا شد. در این بازی جرارد پیکه، ممفیس دیپای و ری میناژ گلزنی کردند تا بارسا به دومین برد خود در بازی های دوستانه تابستانی دست پیدا کند. آبی اناری ها در بازی نخست خود با 4 گل بر ناستیچ غلبه کرده بودند.

نکته جالب توجه بازی دیروز، درخشش ممفیس دیپای خرید هلندی جدید بارسا بود که موفق به گلزنی از روی نقطه پنالتی نیز شد.

 

 

1626931

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا در نشست خبری پس دز بازی گفت:« به خیلی از بازیکنان جوان و آکادمی باشگاه میدان دادم و تجربه خوبی برای شان شد. همه این بازیکنان با کیفتند و می توانند حتی در طول فصل به ما کمک کنند.»

 

 کومان ادامه داد:« جیرونا نشان داد که تیم خوبی است و سعی کرد بازی خودش را برابر ما انجام دهد. بازی خوبی از سوی دو تیم بود و به خصوص از بازیکنانم راضی هستم.»

 

 

1626691

 

 

تمجید از دیپای:« بیش از چیزی که پیش بینی می شد بازی کرد و باید بگویم که بازیکن بسیار باکیفیتی است. او در همین اولین بازی خود برای بارسا نیز این مساله را ثابت کرد. معتقدم تعداد بالای مهاجم باعث می شود سطح رقابت در این منطقه بالا برود و ما از این حیث سود خواهیم برد.»

 

فرصت اندک به بازیکنان ملی پوش:« ملی پوشان مان تنها 30 دقیقه بازی کردند چون تازه به تمرینات اضافه شده اند و این بازی ها فرصت خوبی برای جوانان است تا بیشتر در میدان باشند.»

 

 

 

دیدگاه‌ها