کد خبر : 1770193 | 03 مرداد 1400 ساعت 16:20 | 46.9K بازدید | 0 دیدگاه

PSG و یک هدف‌جدید؛ ناصرالخلیفی دست بردار نیست

کوریره دلو اسپرت مدعی شد باشگاه پاری سن ژرمن به جذب کالیدو کولیبالی علاقمند است.

 PSG و یک هدف‌جدید؛ ناصرالخلیفی دست بردار نیست

به گزارش "ورزش سه"، گزارش ها حاکی از آن است که کالیدو کولیبالی قصد دارد ناپولی را ترک کند و از طرف دیگر چند روز پیش گاتزتا دلو اسپرت گزارش داد که باشگاه ایتالیایی پیشنهاد 30 میلیون یورویی منچستریونایتد برای جذب این بازیکن را رد کرده است و برای فروش او  پول بیشتری می خواهد.

 

همچنین اخیراً اسکای اسپورتس نیز تایید کرد که مدافع سنگالی خواهان جدایی از ناپولی است و این موضوع را به سران باشگاه اطلاع داده اما هنوز هیچ پیشنهاد رسمی برای او دریافت نشده است. اما حالا به نظر می‌رسد که پاری سن ژرمن قصد دارد به شکل جدی برای جذب کولیبالی اقدام کند.

 

 

1539659

 

 

در گزارشی که کوریره دلو اسپورت در این باره منتشر کرده، گفته شده که مدیر برنامه کولیبالی چند روز پیش با لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن دیدار کرده تا شرایط انتقال مدافع سنگالی به پارک دو پرنس را جویا شود. در صورت نهایی شدن انتقال کولیبالی به PSG، او به زوج سرخیو راموس در خط دفاعی پاری‌سن‌ژرمن تبدیل خواهد شد؛ این در حالی است که مائوریسیو پوچتینو همچنین می‌تواند از سیستم سه دفاع نیز استفاده کند و مارکینیوش را هم در کنار آنها قرار دهد؛ البته همه این احتمالات در صورتی است که PSG بتواند ناپولی را برای فروش این بازیکن راضی کند.

دیدگاه‌ها