کد خبر : 1770201 | 03 مرداد 1400 ساعت 16:43 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

لطفی: برای برد سایپا سرمان را هم می‌دهیم

مدافع میانی سایپا مدعی است این تیم برای دستیابی به سهمیه بقا از بالاترین توان خود طی دو دیدار باقیمانده سود خواهد برد.

لطفی: برای برد سایپا سرمان را هم می‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، سایپا در شرایطی حساسی قرار گرفته و بعد از سالها در آستانه یک اتفاق تلخ و سقوط احتمالی قرار گرفته است. با این حال بازیکنان نارنجی‌پوش امیدوارند طی دو بازی باقیمانده به نتایج مدنظر خود دست یابند و بتوانند شرایط را برای بقا فراهم سازند.

مجتبی لطفی در این خصوص می‌گوید: تمرکز خوبی برای بازی با آلومینیوم اراک داریم و کاملا به کسب برد در این بازی امیدوار هستیم. جای هیچ اشتباهی باقی نمانده است و باید هر کدام از ما با چند برابر توان خود برای کسب برد و نتیجه لازم تلاش کنیم. مطمئن هستیم که با یکدلی و اتحادی که بین بازیکنان شکل گرفته قادر خواهیم بود یک نتیجه خوب را برابر حریف کسب کنیم و شانس بقای خودمان را افزایش دهیم.

 

وی درباره شرایط خط دفاعی این تیم گفت: همانطور که گفتم جای هیچ اشتباهی وجود ندارد. شناخت خوبی از حریف داریم و آنالیز مناسبی از سوی کادرفنی صورت گرفته است تا بتوانیم به نتیجه در این بازی برسیم. کاری به هیچ اتفاقی نداریم و این خودمان هستیم که باید برای پیروزی از جان مایه بگذاریم و برای برد سایپا سرمان را هم می‌دهیم. سایپا بازیکنان خوبی دارد و باید نشان دهیم که جایگاه ما اینجای جدول نیست.

 

مدافع میانی نارنجی‌پوشان با حساس خواندن شرایط تیمش گفت: امیدوارم در دیگر دیدارها هم شاید یک بازی جوانمردانه باشیم و در نهایت به هدفی که می‌خواهیم برسیم. بازی سختی برای ما خواهد بود اما در طول فصل امتیازات زیادی را با بدشانسی از دست داده‌ایم و باید هر طور شده از این بازی سربلند خارج شویم و همچنان شانس بقا را تا هفته پایانی برای خودمان حفظ کنیم. کاملا به این مساله خوش بین هستیم که در صورت برتری در بازی مقابل آلومینیوم قادر به بقا خواهیم بود و برای این موضوع تا سر حد توان خواهیم جنگید.

 

دیدگاه‌ها