کد خبر : 1770203 | 03 مرداد 1400 ساعت 16:49 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

در متن و حاشیه المپیک

شروع ناامیدکننده اسطوره ژیمناستیک آمریکا

سیمون بایلز، اسطوره ژیمناستیک آمریکا و برنده پنج مدال در المپیک ریو، شروع خوبی در توکیو نداشته است.

شروع ناامیدکننده اسطوره ژیمناستیک آمریکا

به گزارش "ورزش سه"، انتظار می‌رفت که سیمون بایلز، قهرمان ژیمناستیک آمریکایی در رقابت‌های المپیک توکیو رکوردهای جدیدی را به کارنامه پربار افتخار خود اضافه کند اما او تا به اینجای مسابقات شروع دشواری را تجربه کرده است.

 

بایلز در رقابت‌های المپیک ریو 2016 موفق به کسب پنج مدال شده بود اما حالا شرایط در توکیو برای او به شکل متفاوتی پیش رفته و حتی در دو ماده احتمال نرسیدن این زن آمریکایی به فینال رقابت ها نیز وجود دارد.

 

تنها با یک حساب و کتاب ساده می توان دریافت کرد بایلز آن یکی از بزرگترین ژیمناستیک کار های تاریخ محسوب می شود زیرا او 30 قهرمانی المپیک و دنیا را به دست آورده است و انتظار می‌رفت که در توکیو نیز به کارنامه پربار خود را بهبود ببخشد.

 

اگرچه بایلز هنوز هم برای رسیدن به مدال طلا در المپیک توکیو شانس دارد اما به وضوح می‌توان در عملکرد او تا به اینجا عدم تمرکز را مشاهده کرد؛ جایی که در چند پرش و هنگام فرود نتوانست تعادل خود را حفظ کند تا مشخص شود که هرگز در سطح امادگی المپیک ریو نیست.

 

با این وجود بایدگلز همیشه نشان داده که در شرایط دشوار بهترین عملکرد را از خود ارائه می دهد و اصلا بعید نیست در ادامه رقابت‌های المپیک توکیو شاهد درخشش او و نهایتاً کسب چند مدال توسط این اسطوره ژیمناستیک آمریکا باشیم. این ورزشکار در نهایت قادر به راهیابی به فینال "چوب موازنه" نبوده و یکی از شانس های دریافت مدال طلا برای آمریکا اینگونه از دست رفته است.

دیدگاه‌ها