کد خبر : 1770217 | 03 مرداد 1400 ساعت 17:57 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

فردا بررسی تبانی؛ ویستا توربین باید منتظر بماند

ویستا توربین یکی از تیم های صعود کننده به مرحله پلی آف لیگ 2 برای شناخت حریف خود و هم چنین انجام دو بازی رفت و برگشت با آن باید منتظر بماند.

فردا بررسی تبانی؛ ویستا توربین باید منتظر بماند 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از قهرمانی تیم شهرداری همدان در گروه الف لیگ 2 و صعود مستقیم به لیگ یک تیم ویستا توربین تهران هم به عنوان دومی دست یافت و به مرحله پلی آف صعود کرد اما در حالی که چند هفته متوالی از پایان بازی های مرحله گروهی می گذرد هنوز دیدار این تیم در مرحله پلی آف انجام نشده است و باید هم چنان به تمرینات خود ادامه دهد چرا که بازی های گروه ب از سوی کمیته اخلاق به حالت تعلیق در آمده است؛ این موضوع به ضرر تیم ویستا توربین تمام شده است به این خاطر که بازیکنان این تیم یک فصل سخت و طاقت فرسا را پشت سر گذاشته اند و در این برهه از زمان باید به استراحت می رفتند اما باز بخت بد آنها مسابقات در گروه ب به حالت تعلیق در آمده است و باید تا شناخت حریف خود صبر کنند. این بدین معنی است که این تیم تهرانی هم چنان باید به تمرینات خود ادامه دهد تا زمان دیدار پلی آف مشخص شود. 

 

البته فردا پرونده تبانی و نتایج شبهه بر انگیز در هفته های پایانی گروه ب از سوی کمیته اخلاق بررسی خواهد شد. مدیران عامل و اجرایی (سرپرست) تیم های شاهین بندرعامری، شهید قندی یزد، سردار بوکان و شهرداری ماهشهر به همین بهانه به کمیته اخلاق دعوت شده اند و کمیته اخلاق اعلام کرده 22 نفر به منظور بررسی این پرونده در دفتر این کمیته حاضر خواهند شد. 

 

تیم ویستا توربین انتظار دارد کمیته اخلاق با سرعت بیشتری به این پرونده رسیدگی و هر چه سریعتر تکلیف دومین تیم صعود کننده به مرحله پلی آف را مشخص کند چرا که اکنون در وضعیت مبهی  بسر می برد و در حالی که بازی های گروهی به پایان رسیده است ادامه تمرینات در چنین شرایطی سخت است و ممکن است موجب مصدومیت بازیکنان شود. به خصوص که بازیکنان این تیم بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل سخت و طاقت فرسا اکنون باید به استراحت می رفتند. اگر شرایط عادی بود اکنون تکلیف سومین تیم صعود کننده به لیگ یک هم مشخص شده بود. تیم های شهرداری همدان و مس شهر بابک با کسب عنوان اولی در گروه الف و ب به لیگ یک صعود کرده اند. پیش از تعلیق بازی ها تیم صعود کننده به مرحله پلی آف از گروه ب شهید قندی یزد بود و باید منتظر ماند و دید که در نهایت کمیته اخلاق چه تصمیمی در این باره خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها