کد خبر : 1770219 | 03 مرداد 1400 ساعت 18:06 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

ایران – لیتوانی؛ همه بازی کردند جز یک دروازه بان

در دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال ایران در برابر لیتوانی که با نتیجه 5-0 به سود تیم ملی فوتسال کشورمان پایان یافت ناظم الشریعه به همه بازیکنان جز دروازه بان ذخیره بازی داد.

به گزارش "ورزش سه"، او در خصوص این بازی به سایت فدراسیون فوتبال گفت: همانطور که همه می دانند در هر تورنمنتی اولین بازی مشکلات و سختی های خودش را دارد. جدای از اینکه بعد از دو سال دوری از مسابقات، امروز برابر لیتوانی که میزبان جام جهانی فوتسال نیز هست، ظاهر شدیم. تیم فیزیکی خوبی بود. در اولین گام سعی کردیم هماهنگی لازم را بین بازیکنان ایجاد کنیم. در هر صورت بازیکنان امروز خیلی خوب برابر لیتوانی ظاهر شدند و با هوش بالا توانستند برنامه های مدنظر کادر فنی را در زمین مسابقه پیاده کنند. با توجه به زمان کمی که داشتیم، به نتیجه دلخواه رسیدیم. در نیمه دوم نیز سعی کردیم از تمام پتانسیل تیم استفاده کنیم. به باتجربه ها استراحت دادیم و نیروهای جوان را وارد زمین مسابقه کردیم.

 

 

1627028

 

 

سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران ادامه داد: به دنبال کار دفاعی و هماهنگی لازم بین بچه ها بودیم. در این دیدار از تمام 15 بازیکن استفاده کردیم و فقط یک دروازه بان امروز بازی نکرد.از نتیجه بازی راضی هستم و فکر می کنم شروع خوبی در این تورنمنت داشتیم. البته نباید بقیه حریفان را دست کم بگیریم. تلاش می کنیم بازی به بازی بهتر شویم و مهمترین هدف ما در این تورنمنت، ابتدا هماهنگی و بعد کسب نتیجه است.

تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی لیتوانی آماده می شود.

دیدگاه‌ها