کد خبر : 1770222 | 03 مرداد 1400 ساعت 18:14 | 8.7K بازدید | 2 دیدگاه

عزیزی خادم – اسکوچیچ؛ جلسه مهم در پیش است

اسکوچیچ سرمربی تیم ملی بعد از بازگشت از بازی های منامه بدون نشست با عزیزی خادم تهران را ترک کرد.

عزیزی خادم – اسکوچیچ؛ جلسه مهم در پیش است 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از بازگشت اسکوچیچ به زادگاهش سایت فدراسیون فوتبال به طور رسمی اعلام کرد تیم ملی فوتبال ایران تا پایان مقدماتی جام جهانی 2022 با سرمربی کروات خود ادامه خواهد داد و به تازگی هم در نشست اعضای هیات رییسه همگی با ادامه حضور اسکوچیچ در راس کادر فنی تیم ملی موافقت کردند. 

 

قرارداد تا پایان مقدماتی جام جهانی 2022 کاملا طبیعی است به این خاطر که در صورت عدم صعود تیم ملی به جام جهانی 2022 دیگر بهانه ای برای ادامه همکاری باقی نمی ماند. اما اطمینان خاطر به اسکوچیچ که در صورت صعود تیم ملی به جام جهانی در دوحه روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست قوت قلب برای مربی کروات خواهد بود. به همین بهانه به زودی نشست مهمی میان اسکوچیچ و رییس فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد و طرفین در خصوص انتظارات متقابل با هم بحث خواهند کرد. 

 

فدراسیون فوتبال به تازگی علاوه بر پرداخت همه دستمزدهای معوقه اسکوچیچ، بدهی این مربی به باشگاه صنعت نفت آبادان را هم پرداخت کرد اما بعد از بازگشت از منامه پاسخ عزیزی خادم به سوال خبرنگار مبنی بر ادامه یا عدم همکاری با اسکوچیچ موجب ایجاد شبهه برای اهالی فوتبال و حتی اسکوچیچ شد که فدراسیون فوتبال به دنبال مربی جدیدی است و در این بین اسامی متعددی مطرح شد. از علی دایی گرفته تا کارلوس کی روش و برانکو اما در نهایت فدراسیون فوتبال با اعتماد دوباره به اسکوچیچ نشان داد به زحمات این مربی کروات ارج می نهد و با او ادامه خواهد داد. 

 

در جلسه مهم عزیزی خادم و اسکوچیچ تکلیف برخی از مسایل دیگر هم مشخص خواهد شد. ادامه یا عدم همکاری کریم باقری با تیم ملی. به خصوص که اینبار اردوی های تیم ملی متعدد و پشت سر هم برگزار می شود و اسکوچیچ نیاز به حضور جدی تر کریم باقری در اردوی تیم ملی دارد. حضور مربیان جدید در تیم ملی و هم چنین اضافه کردن این بند به قرارداد که در صورت صعود تیم ملی به جام جهانی 2022 اسکوچیچ در دوحه هم روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست. قابل پیش بینی است این جلسه در نهایت نتایج مثبتی به همراه داشته باشد.

دیدگاه‌ها