کد خبر : 1770241 | 03 مرداد 1400 ساعت 19:48 | 10.6K بازدید | 1 دیدگاه

لواندوفسکی: می دانم این جایزه چقدر اهمیت دارد

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ مدعی شد جایزه مرد سال فوتبال آلمان به او احساس غرور داده است.

لواندوفسکی: می دانم این جایزه چقدر اهمیت دارد

به گزارش " ورزش سه"، امروز رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی و 33 ساله بایرن مونیخ برای دومین سال متوالی از سوی اتحادیه روزنامه نگاران ورزشی آلمان و در مراسمی به همت نشریه کیکر، به عنوان بهترین بازیکن سال این کشور انتخاب شد. رابرت لواندوفسکی با 356 رای بالاتر از بازیکنانی چون توماس مولر با 41 و ارلینگ هالند با 38 رای و با اقتدار در رده اول قرار گرفت.

 

رابرت لواندوفسکی در 48 مسابقه تمام مسابقات برای بایرن موفق به زدن 48 گل از جمله 41 گل در بوندس لیگا شد. بایرن مونیخ با تکیه بر درخشش فوق العاده ستاره لهستانی برای نهمین سال پیاپی موفق به فتح بوندسلیگا شده و همچنین او موفق شد رکورد 49 ساله گرد مولر در لیگ آلمان را از آن خود کند.

 

1604501

 

البته لواندوفسکی بدشانس بود که در مهم ترین مقطع فصل و پیش از دیدار مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان مقابل پاری سن ژرمن دچار آسیب دیدگی شد و در نهایت باواریایی‌ها در غیبت او نتوانستند برای دومین سال متوالی به عنوان قهرمانی دست یابند.

 

رابرت لواندوفسکی بعد از دریافت این جایزه از نشریه کیکر گفت: "من می دانم که کسب این افتخار چقدر اهمیت دارد و دریافت جایزه بهترین بازیکن سال باعث غرور من شده، زیرا به ندرت در آلمان یک بازیکن دو سال متوالی عنوان بهترین بازیکن سال را از آن خود می کند.

 

من خوشحالم که در 29 بازی بوندس لیگا موفق به زدن 41 گل برای بایرن مونیخ شدم. این کارنامه باعث افتخار من بوده و البته با توجه به مصدومیتی که داشتم، عملکردی فوق العاده به شمار می آید."

دیدگاه‌ها