کد خبر : 1770251 | 03 مرداد 1400 ساعت 20:16 | 31K بازدید | 8 دیدگاه

دو تغییر نسبت به آخرین بازی؛

ترکیب تراکتور مقابل پرسپولیس اعلام شد

نفرات آغاز کننده بازی برای تراکتور در دیدار با پرسپولیس مشخص شدند.

ترکیب تراکتور مقابل پرسپولیس اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتور که در دیدارهای اخیرش روند خوبی طی کرده و یکی از مدعیان کسب سهمیه آسیایی است، امروز در مسابقه‌ای حساس مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد و امیدوار است دو باخت اخیرش در دور رفت لیگ برتر و سوپر جام را جبران کند.

 

محمدرضا اخباری مثل همیشه دروازه‌بان تراکتور است؛ سعید ایران‌خواه و میثم تیموری، دو مدافع میانی این تیم مقابل پرسپولیس هستند و مهدی تیکدری و سید ابوالفضل رزاق‌پور هم در دو سمت خط دفاعی بازی می‌کنند.

 

اکبر ایمانی و بهزاد سلامی، هافبک‌های دفاعی تراکتور مقابل پرسپولیس خواهند بود که روی دست آنها سعید واسعی و سامان نریمان‌جهان به میدان خواهند رفت و در نهایت هم پیمان بابایی و محمد عباس‌زاده، دو زوج خط هجومی تراکتور هستند.

 

تراکتور در مسابقه امروز دو تغییر اجباری نسبت به بازی قبل که برابر آلومینیوم به برتری رسید ایجاد کرده که سعید ایران‌خواه و سعید واسعی جانشین حمید بوحمدان و میلاد فخرالدینی شده‌اند.

 

ترکیب تراکتور مقابل پرسپولیس به‌صورت زیر است:

محمدرضا اخباری، سعید ایران‌خواه، میثم تیموری، مهدی تیکدری، سید ابوالفضل رزاق‌پور، اکبر ایمانی، بهزاد سلامی، سعید واسعی، سامان نریمان‌جهان، پیمان بابایی و محمد عباس‌زاده

دیدگاه‌ها