کد خبر : 1770252 | 03 مرداد 1400 ساعت 20:17 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

سیامک نرسید؛ شیری آماده تقابل با چپ تراکتور

سیامک نعمتی که بعد از پشت سر گذاشتن دوره مصدومیت به ترکیب اصلی پرسپولیس در جدال با ماشین رسیده بود، بار دیگر نیمکت نشین شد تا مهدی شیری در پست تخصصی‌اش به میدان برود.

سیامک نرسید؛ شیری آماده تقابل با چپ تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی که در نیم فصل استراتژی جالبی در دو سمت دفاعی تیمش با سود بردن از دو بازیکنی تکنیکی و تهاجمی (وحید امیری در سمت چپ و سیامک نعمتی در سمت راست) به کار برده بود، در این بازی بار دیگر قادر به سود بردن از سیامک نعمتی نخواهد بود. 

 

نعمتی که بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت کتف در جدال با ماشین سازی به ترکیب اصلی آمده بود، در این بازی در برخوردی که با بازیکن حریف داشت بار دیگر دچار آسیب دیدگی شده تا جای خود را به مهدی شیری بدهد. مدافع تخصصی و باانگیزه پرسپولیس امیدوار است در این بازی حساس بتواند با عملکردی درخشان در سمت راست این تیم و ناکام گذاشتن فاز تهاجمی حریف در سمت چپ، بار دیگر نظر کادرفنی و یحیی گل محمدی را جلب کرده و در دیدار بعدی نیز جایگاه خود را در اختیار داشته باشد. 

 

شیری در سوپرکاپ نیز برابر تراکتور عملکرد موفقی از خود به جا گذاشته بود و ناکامی میثم تیموری را در این جدال شکل داده بود و باید دید اینبار شرایط به چه شکل برای وی پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها