کد خبر : 1770261 | 03 مرداد 1400 ساعت 20:29 | 41.8K بازدید | 2 دیدگاه

بهترین پاسور پرسپولیس از ترکیب تراکتور خارج شد

امید عالیشاه که بعد از اتفاقات نیم فصل اول در نمایشی درخشان توانسته بود به عنوان برترین پاسور این تیم نیز ظاهر شود، در دیدار مقابل تراکتور بعد از مدت‌ها در ترکیب اصلی غایب است.

بهترین پاسور پرسپولیس از ترکیب تراکتور خارج شد

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه که به عنوان یکی از باسابقه‌ترین بازیکنان پرسپولیس شناخته می‌شود با نظر یحیی گل محمدی در دیدار مقابل تراکتور بعد از مدت‌ها از ترکیب اصلی خارج شده است تا سرخ‌ها با ترکیبی متفاوت برابر حریف حاضر شوند.

 

عالیشاه که توانسته بود طی هفته‌های پایانی نیم فصل اول در نقش گلساز اول این تیم ظاهر شود، طی هفته‌های اخیر با بدشانسی بزرگی مواجه شد و شانس دستیابی به پاس گل را از دست داده بود. او اکنون در تقابل با تیم سابق خود که در دوره‌ای کوتاه برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی آن شده بود، از روی نیمکت کار را دنبال خواهد کرد و باید دید یحیی گل محمدی در جریان بازی به او فرصت خواهد داد تا در رقابت برای دستیابی به عنوان برترین پاسور فصل، شانس خود را دنبال کند یا خیر.

 

کاپیتان دوم پرسپولیس بعد از اینکه طی چند دیدار در پست مهاجم به کار گرفته شده بود، در دیدار قبلی به پست وینگر و موردعلاقه‌اش بازگشت و اکنون نیز راهی نیمکت شده است.

دیدگاه‌ها