کد خبر : 1770264 | 03 مرداد 1400 ساعت 20:44 | 9.5K بازدید | 4 دیدگاه

معرفی 11 بازیکن سپاهان برای دربی و جنگ قهرمانی

سپاهان برای ادامه حضور در جنگ قهرمانی و کورس دستیابی به صدرنشینی امشب در دیداری سخت برابر ذوب آهن قرار خواهد گرفت.

معرفی 11 بازیکن سپاهان برای دربی و جنگ قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا که در اولین فصل سرمربیگری خود توانسته سپاهان را در کورس قهرمانی حفظ کند، امشب در دیداری حساس و برای تداوم حضور در کورس قهرمانی به مصاف ذوب آهن خواهد رفت تا در دربی اصفهانی‌ها به دنبال امتیاز لازم از این جدال باشد.

 

در این بازی و با نظر کادرفنی طلایی‌پوشان پیام نیازمند بار دیگر درون دروازه این تیم حاضر خواهد شد تا آخرین حضور خود در نقش جهان را با پیراهن سپاهان پشت سر بگذارد. گلر ملی‌پوش سپاهانی‌ها طبق قراردادی که منعقد کرده فصل آینده راهی لیگ پرتغال خواهد شد.

 

گئورگی ولسیانی و عزت‌الله پورقاز دو مدافع میانی سپاهان در این بازی برابر خط هجومی ذوب آهن خواهند بود و دانیال اسماعیلی‌فر در سمت راست و امید نورافکن در سمت چپ دیگر نفرات خط دفاعی طلایی‌پوشان خواهند بود.

 

در غیاب سروش رفیعی، محرم نویدکیا این نفرات را برای خط میانی تیمش در نظر گرفته و محمد کریمی، یاسین سلمانی، احسان حاج‌صفی، محمدرضا حسینی برابر حریف حاضر خواهند بود.

 

محمدرضا خلعتبری که سال‌ها سابقه حضور در ذوب آهن را در کارنامه دارد، اکنون در تقابل با حریف سبزپوش به دنبال ایجاد موقعیت و موفقیت تیمش است و سجاد شهباززاده به عنوان آقای گل کنونی فصل نیز زوج او را تشکیل می‌دهد.

 

 

ترکیب سپاهان:


پیام نیازمند
گئورگی ولسیانی
 عزت‌الله پورقاز
 دانیال اسماعیلی‌فر
 امید نورافکن
 محمد کریمی
 یاسین سلمانی
 احسان حاج‌صفی
 محمدرضا حسینی
 محمدرضا خلعتبری
 سجاد شهباززاده

دیدگاه‌ها