کد خبر : 1770312 | 03 مرداد 1400 ساعت 23:26 | 37.4K بازدید | 18 دیدگاه

عبدی؛ مهاجمی که معادلات را تغییر می‌دهد (عکس)

مهدی عبدی با ورود به زمین از ابتدای نیمه دوم به جای عیسی آل کثیر معادلات دیدار تراکتور – پرسپولیس را تغییر داد و در حساس ترین بازی پرسپولیس را به سه امتیاز حیاتی رساند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه تراکتور با ضربه پیمان بابایی به گل رسید پرسپولیس بیم این را داشت که صدر جدول را از دست بدهد به خصوص که سپاهان یک بر صفر از ذوب آهن پیش بود اما مهدی عبدی کاری کرد کارستان. او در دقیقه 64 پرسپولیس را به بازی برگرداند و موجب شد سرخپوشان بعد از به تساوی کشاندن بازی به برد امیدوار شوند و آنقدر حمله کردند که توسط احمد نورالهی به گل رسیدند. در دقایقی که پرسپولیس بیم خوردن گل دوم را داشت و یحیی گل محمدی به همین بهانه تعویض تدافعی انجام داد مهدی عبدی کار را تمام کرد. او در حالی که دو سه مدافع را مامور مهار خود می دید چند بار با تعویض پا مدافعان را فریب داد و ضربه اش را به گوشه دروازه تراکتور فرستاد تا کار را تمام کند. 

 

 

1627182

 

تصویری زیبا و متفاوت از مهدی عبدی . رضایت از چهره گل محمدی کاملا پیداست.

 

 

مهدی عبدی در خیلی از بازی های این فصل ثابت به بازی گرفته نشد؛ اما یک بار دیگر نشان داد مهاجم ششدانگی است. بی دلیل نبود که پیش از این شاهد گلزنی او در دربی بودیم؛ هم چنین فینال لیگ قهرمانان آسیا. حالا او تبدیل به مهاجمی شده که معادلات بازی را تغییر می دهد. حتی در سخت ترین بازی. در دقایقی که پرسپولیس نتیجه بازی را عقب افتاده بود مهدی عبدی خونسرد فوتبال کرد و پیش از گلزنی تیر دروازه تراکتور را به لرزه در آورد. شاید بعد از این بازی نگاه یحیی گل محمدی نسبت به این مهاجم شمالی تغییر کند و بیشتر از او بهره ببرد. شاید دوندگی و تلاش مهدی عبدی در نوک خط حمله به هنگام دفاع خیلی بالا نباشد اما وقتی توپ به او می رسد خط دفاعی حریف را بهم می ریزد و ضربه به چارچوبش هم فوق العاده است.

 

و مهدی عبدی که به نظر می رسد با تداوم این روند به تیم ملی خواهد رسید و می تواند در آینده دست کم جانشین مناسبی برای مهدی طارمی یا سردار آزمون باشد.

دیدگاه‌ها