کد خبر : 1770326 | 04 مرداد 1400 ساعت 00:02 | 64.8K بازدید | 11 دیدگاه

عبدی می‌تواند یکی از مهاجمان آینده‌دار ایران باشد

گل‌محمدی: این بزرگ‌ترین استرس فوتبالی عمرم بود

سرمربی پرسپولیس با تمجید از عملکرد شاگردانش خصوصا بعد از دریافت گل مقابل تراکتور، مدعی شد برخلاف بازیکنان، او استرسی عجیب بعد از دریافت گل پشت سر گذاشته است.

گل‌محمدی: این بزرگ‌ترین استرس فوتبالی عمرم بود

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس با برتری برابر تراکتور توانست جایگاه خود در صدر جدول را با اختلاف دو امتیازی نسبت به سپاهان حفظ کند و این در شرایطی بود که بعد از گل پیمان بابایی، یحیی گل محمدی مدعی است استرسی بی سابقه را در دوران فوتبالی‌اش تجربه کرده است.

 

گل محمدی در ابتدای صحبت هایش درباره برد تیمش مقابل تراکتور گفت: من هم به نوبه خودم بابت تلاشی که داشتند و زیباسازی استادیوم ممنون هستم. در نیمه اول هر چه بازی جلو می رفت بازیکنان مضطرب تر می شدند. در نیمه دوم اما بهتر کار کردیم. هر چند در نیمه دوم در صحنه ای که توپ را تقدیم حریف کردیم و غافلگیرانه گل خوردیم، در ادامه موفق به جبران شدیم. خدا را شکر که گل های به موقعی زدیم و در مجموع فکر می کنم حقمان برد در این بازی بود. تراکتور تیم نامداری است و مربی خوبی دارد و در فاز دفاعی خوب عمل کرده. آنها دو حمله جدی داشتند که یک بار گل شد. از تک تک بازیکنانم تشکر می کنم، روزهای سختی را پشت سر می گذارند. فشار زیادی را تحمل می کنند اما با مسوولیت پذیری بالا بازی می کنند. امیدوارم مزد تلاش خودشان را در نهایت بگیرند و امروز هم انرژی گذاشتند و به عشق هواداران بازی کردند. در تمام بازی ها اینطور کار می کنند و اکنون انگیزه متفاوتی داشتند. می دانند که هواداران در شرایط سختی هستند و حساسیت بازی ها به شکلی است که آنها اذیت می شوند اما ما همیشه انرژی مثبت هواداران را داریم، امیدواریم با قهرمانی دل هواداران را شاد کنیم و انگیزه ما همین است. امیدوارم در بازی آخر برابر پیکان عملکرد خوبی داشته باشیم و به قهرمانی برسیم.

 

وی درباره اینکه تراکتور را با سه مربی متفاوت برده و کدامیک از آنها لذتبخش تر بوده گفت: تراکتور همیشه برای من قابل احترام بوده. من یک نیم فصل در آنجا حضور داشتم. می دانم چه هواداران با عشقی دارد. این بردها لطف خدا و تلاش بازیکنان بوده است. پرسپولیس در چند وقت اخیر و خصوصا در آزادی عملکرد خوبی داشته است. تراکتور طی سالیان اخیر تغییرات زیادی داشته و این عدم ثبات باعث شرایط آنها شده است.

 

1627116

 

یحیی در واکنش به اینکه آیا از عملکرد مهدی عبدی رضایت دارد گفت: به طبع خیلی راضی ام و او در دو بازی 4 گل زده است. تمام مهاجمان ما با تمرکز بالا و با جان دل بازی می کنند. او وقتی به عنوان بازیکن ذخیره آمد خیلی با انگیزه کار کرد. او خیلی جا دارد برای بزرگ شدن. او باید بیشتر تمرین کند و مطمئن هستم می تواند یکی از مهاجمان آینده دار فوتبال ایران باشد.

 

سرمربی پرسپولیس درباره رضایتش از مدیران باشگاه گفت: تیمی که می خواهد قهرمان شود همه آن مربوط به انگیزه داخلی نیست و نمی توان تنها به آن اکتفا کرد. باید یک سری انگیزه بیرونی داده شود. از شروع فصل تا امروز پاداش آنچنانی نگرفته بودیم. بحث ما اصلا پول نیست و بحث ایجاد انگیزه است. فکر می کنم امروز هم با کاری که کردند و با حضور در هتل به بچه ها انگیزه دادند. این کار باید انجام شود و این کار لازمه تیمداری است. می دانیم که مشکلات زیاد است و بدهی زیادی داریم اما تیمی که می خواهد قهرمان شود باید از تمام جوانب مورد حمایت قرار گیرد و بابت پاداش امروز از آنها تشکر می کنیم.

 

وی درباره تعویض عیسی آل کثیر در این بازی گفت: آل کثیر هم در بازی های قبلی با پای شکسته و انگشت شکسته برای ما بازی کرده و هیچ وقت آن تعصب و غیرت و تلاشش را فراموش نمی کنیم و امروز هم تیم حریف خیلی فشرده کار کرد و فضای زیادی گیر او نیامد و از او تشکر می کنیم.

 

وی درباره اینکه به نظرش حضور سیدجلال حسینی در این بازی و تجربه‌اش می توانست به کارش بیاید گفت: ما یک تیم غالب بودیم و عملکرد دفاعی ما در مجموع خوب بود. سیدجلال در مجموع حضورش برای تیم ارزشمند است. او متاسفانه با مصدومیتی که برایش به وجود آمد کمی از شرایط مسابقه و تمرین دور شد. با این حال هیچ وقت نمی توانیم از نام او بگذریم. او به خوبی در این فصل تیم را رهبری کرد و حضور در رختکن و بازی ها یک موهبت بزرگ برای ما بود. او می تواند یک الگوی خوب برای تمام فوتبالیست ها و کسانی که می خواهند فوتبال کنند، باشد.

 

سوال بعدی از سرمربی پرسپولیس درباره شرایطش بعد از گل تراکتور و استرسی بود که در این بازی متحمل شده بود: فشار خوبی به حریف می آوردیم و استرس زیادی را تجربه کردم بعد از اینکه گل عقب افتادیم. تا به حال این استرس را تجربه نکرده بودم. بازیکنانم اما واکنش خوبی به این گل نشان دادند و با آرام و سرعت خوب به توپ فضای خوبی شکل دادیم و روی تیزهوشی احمد، ترابی و مهدی گل های فوق العاده ای زدیم. کار کردن با این بچه ها فوق العاده است و شانس خوبی داشتم که در این یکی دو ساله با آنها کار کنم و امیدوارم خدا مزد عملکرد آنها را بدهد و با قهرمانی فصل را تمام کنیم.

 

گل محمدی در پایان درباره بازی حساس هفته آینده و پایانی تیمش برابر پیکان گفت: پیکان نشان داده تیم خوبی است و امروز هم با 5 گل ماشین سازی را برده و قطعا بازی راحتی نخواهیم داشت. تیم مهدی تارتار همیشه یکی از تیم های خوب لیگ بوده. باید مثل بازی های قبلی با انگیزه و پرتلاش باشیم و انشاالله یک بازی خوب را شاهد باشیم.

دیدگاه‌ها