کد خبر : 1770328 | 04 مرداد 1400 ساعت 00:06 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

فغانی در کلاس جهانی داوری کرد؛

خرمگاه: از هوادارانمان واقعا عذرخواهی می کنم

مربی آلومینیوم از هواداران این تیم بابت نتایج اخیر عذرخواهی کرد.

خرمگاه: از هوادارانمان واقعا عذرخواهی می کنم

به گزارش "ورزش سه"، محمد خرمگاه، سرمربی تیم آلومینیوم اراک بعد از شکست یک بر صفر مقابل سایپا در هفته بیست و هشتم در نشست خبری حضور یافته و صحبت هایش را با عذرخواهی از هواداران شروع کرده و گفت: ابتدا باید از هوادارانمان واقعا عذرخواهی بکنم. ما تلاشمان را کردیم اما نتایج ما خوب نبوده است. امیدوارم که در هفته آخر عملکرد خوبی داشته باشیم و لیگ را با برد تمام کنیم.

 

وی ادامه داد: متاسفانه بی انگیزگی، یک ذره بازیکنان ما را اذیت کرد. نزدیک به 7-8 بازیکن را به دلیل مصدومیت از دست داده ایم و همین موضوع باعث شده تا خستگی بالا از دقیقه 35 به بعد بازیکنان را اذیت کند. بازیکنانی چون باقرپسند، پاکدل، ربیع خواه که می توانستند خیلی به ما کمک کنند به دلیل مصدومیت غایب هستند.

 

مربی آلومینیوم با اشاره به شرایط سخت تیمش تاکید کرد: شاهین توکلی با وجود مصدومیت امروز برای ما بازی کرد. بخاطر مصدومیت ها خیلی در خط دفاعی اذیت می شویم. این به خستگی بازیکنان مان از لیگ یک بر می گردد که بدون استراحت آمدند و لیگ برتر را برگزار کردند. این خیلی به ما ضربه می زند و طی دو سه بازی اخیر از این موضوع خیلی ضربه دیده ایم.

 

بابت داوری تبریک خیلی زیادی می گویم. آقای فغانی همان طور که انتظار می رفت، در کلاس جهانی داوری کرد. فیلم این بازی را بارها و بارها بگذاریم و ببینیم که چقدر راحت و باکلاس آقای فغانی داوری کردند. امیدوارم همه داوران آقای فغانی را الگوی خود قرار بدهند و روزی به سطح کار او برسند.

 

خرمگاه صحبت های خود را این گونه به پایان رساند: پیش بینی ما این بود که بازیکنان مان تحلیل بروند. بر حسب نداشته هایمان، هافبک را در دفاع گذاشتیم. از انصاری در پیستون راست استفاده کردیم یا طی دو بازی اخیر از سر ناچاری امیر نوری را در دفاع وسط بازی دادیم. خستگی ذهنی، بدنی و روحی بچه های ما را از پا در می آورد و طی دو سه بازی اخیر واقعا اذیت می شویم.

دیدگاه‌ها