کد خبر : 1770329 | 04 مرداد 1400 ساعت 00:08 | 27.3K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی فولاد پاسخ پورموسوی را نداد

نکونام: تا به حال از این کارها نکرده‌ام

سرمربی تیم فولاد خوزستان از عملکرد تیمش در دربی خوزستان ابراز رضایت کرد و گفت که تیمش به هدف خود در این مسابقه رسیده است.

نکونام: تا به حال از این کارها نکرده‌ام 

به گزارش "ورزش سه" جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان در نشست خبری پس از دیدار با صنعت نفت آبادان و پس از پیروزی دو گله فولاد، در بخش ابتدایی صحبت‌های خود گفت: به استان خوزستان بابت دربی زیبایی که دیدیم تبریک می‌گویم، بازی زیبا و جانداری از سوی دو تیم بود و مثل بازی رفت، بازی تاکتیکی بود و دو تیم همدیگر را آنالیز کرده بودند و شناخت کافی از هم داشتند. به همین علت شرایط نیمه اول سخت بود و گرمای هوا هم روی دو تیم تاثیر گذاشته بود.

 

وی افزود: دو تیم خواسته مختلفی از این بازی داشتند، ما تمرکزمان این بود که بازی را ببریم و بالای جدول بمانیم و تیم نفت آبادان که به هر حال برای شخصیت خودش و فوتبال آبادان بازی می‌کرد؛ بازی خوبی بود و تیم ما خوب بازی کرد، نیمه اول بد شروع کردیم و سرعت بازی‌مان پایین بود و نفت به خوبی تیم ما را بسته بود و به ما موقعیت ندادند؛ اما در نیمه دوم به بازی سرعت دادیم و تاکتیک‌مان را عوض کردیم و توانستیم موقعیت خلق کنیم و به گل برسیم. بازی خوب و جاندار و البته درگیرانه‌ای از دو تیم بود و ما به خواسته‌مان به رغم بسته بازی کردن نفت رسیدیم و توانستیم 3 امتیاز را بگیریم و در کورس رقابت بالای جدول بمانیم.

 

 

سرمربی فولاد درباره احتمال کسب سهمیه آسیایی گفت: تمرکز ما روی کارمان است، بچه‌هایمان تلاش و تمرین می‌کنند، واقعا در این گرما سخت است تمرین کردن. تیم ما، نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان و از آن‌ها سوال کنید مطمئنا می‌گویند که واقعا سخت است. اما تلاش می‌کنیم و مثل همه تیم‌ها زحمت می‌کشیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم، در پایان هر اتفاقی افتاد خدا را شکر می‌کنیم.

 

نکونام درباره تنش بین او و پورموسوی توضیح داد: من متوجه نشدم چه اتفاقاتی در آن صحنه رخ داد، در یک اعتراضی من هم وارد شدم که کارت زرد گرفتم، بعد از آن به کمک داور گفتم که اشتباه از من شنیدید و فکر کردید من چیزی گفتم که من نگفتم. قانون می‌گوید که اگر اشتباه بشوند و متوجه نشوند، باید به سرمربی کارت زرد بدهند که من اشتباهی کارت گرفتم. طبیعی است که در این گرمای طاقت‌فرسا چنین اشتباهاتی رخ بدهد.

 

جواد نکونام در پاسخ به سوال پایانی درباره استفاده از واژه جادوگر در کنار زمین،با جمع کردن صورتش واکنش جالبی داشت و گفت: خیر؛ من تا به حال از این کارها نکردم.

دیدگاه‌ها