کد خبر : 1770336 | 04 مرداد 1400 ساعت 00:13 | 472.3K بازدید | 14 دیدگاه

حرف‌های دور از شان سرمربی تراکتور بعد از بازی

فیروز کریمی و زشت‌ترین نشست مطبوعاتی

سرمربی تیم فوتبال تراکتور حضور عجیبی در نشست مطبوعاتی پس از بازی با پرسپولیس داشت.

فیروز کریمی و زشت‌ترین نشست مطبوعاتی

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که سازمان لیگ تصمیم گرفته نسبت به حضور سرمربیان به جای حضور دستیاران سخت‌گیری کند، فیروز کریمی با ناراحتی از این رویه، اعتراضش را از ابتدای صحبت‌هایش اعلام کرد و آن را با به زبان آوردن مسائلی دور از شان یک سرمربی و معلم به زبان آورد.

 

صحبت‌های کریمی درباره وضعیت بد مزاجی و اشاره به لزوم در اختیار داشتن پوشک و نکاتی از این دست، به هیچ وجه زیبنده وی که سابقه درخشان در فوتبال ایران دارد، نبود.

 

کریمی در این نشست تلویحا اعلام کرد که برای فصل جدید در تراکتور به کارش پایان خواهد داد.

 

فیروز کریمی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: قبل از هر صحبتی انتقاد دارم به سازمان لیگ و اگر این نامه را آقای دبیرکل هم داده، به آقای دبیرکل. هیچ لزومی ندارد که بعد از بازی حتما باید سرمربی لیگ [در نشست خبری] باشد. اگر ایشان از خودشان این بخشنامه را می‌دهند باید وضعیت روحی و جسمی سرمربیان را در نظر بگیرند. الان من مشکل داشتم، تکلیف بیرون روی ما چیست که ما داشتیم؟ چه کسی باید جواب بدهد؟ حداقل قضیه این است که چند عدد از این پنبرز (پوشک) ها بیاورند که اگر کسی وضعیتی مثل من داشت، بتواند اینجا حضور پیدا کرده باشد. تیم آمده من را اجبار کند که گفتند سرمربی باید باشد. هرکس این بخشنامه را داده است، رویه غلطی است. اگر من می‌آیم یا کسی دیگر، به عنوان نماینده فنی می‌آید؛ بحث را از او بپرسید و او جوابگوست. الان  به من گفتند با این که دل پیچه داشتم، به شدت دل پیچه داشتم، الان هم که صحبت می‌کنم، دل درد دارم و با هزار بدبختی خودم را رساندم اینجا.

 

 

1627205

 

وی افزود: معنی ندارد این کار که بگویند به شدت محروم و جریمه می‌شود. هزار کار برای محروم و محکوم کردن. اینجوری نیست که! بنشینیم در سایه خودمان که نمی‌دانیم چی شده و به حال و روز فلان مربی چه آمده. من نه به خاطر آن بخشنامه آمدم و نه به خاطر فدراسیون و نه سازمان لیگ، من به احترام شما (خبرنگاران) آمدم و فوق العاده هم حالم بد است. دل پیچه شدید دارم و علتش هم کمیته پزشکی بهتر از همه می‌داند. این را گفتم که به سازمان لیگ گفته باشم.

 

او سرانجام با اشاره به نمایش تیمش و بازی گفت: فوتبال به نظرم فوتبال خوبی بود. هر دو تیم خوب فوتبال بازی کردند و بعد از به ثمر رسیدن گل اول، ما بنا را گذاشتیم تا توانمندی ما پا برجاست، کار را تمام کنیم و بعد از گل 15-16 دقیقه سوار بازی بودیم. از شانس بدمان هرچه زدیم در مسیر به دفاع آنها خورد و آنها هم جانانه دفاع کردند. ما بعد از گل اصلا برای حالت دفاعی نیامدیم اما بد آوردیم. اما آنها برعکس ما شانس آوردند روی گل توپ به پای بازیکن ما خورد. بعد از گل مساوی هم به نظر من عالی بازی کردند. از حق نگذریم عالی بازی کردند و استحقاق توفیق را داشتند.

 

وی درباره مصدومیت بازیکنش گفت: ما عباس زاده را به خاطر مصدومیت از دست دادیم و نتوانستیم روندی که در نیمه اول داشتیم را ادامه دهیم.

 

 

1627247

 

 

سرمربی تراکتور در خصوص ادامه همکاری اش با تراکتور اظهار داشت: من مشکلات  خانوادگی داشتم و اگر ادامه داشته باشد، مشکلات خانوادگی مهم تر از ورزش است.

 

کریمی در پاسخ به این سوال که کدام بازیکن بیشتر حرصش را درآورد توضیح داد:‌ در نیمه اول، نیمه دوم، هم وسط بازی، هم اینور، هم آنور، همه طرف بازیکنان حرص ما را درآوردند. بازیکنان تمرین با مسابقه شان اصلا قابل قیاس نیست. در تمرین نفر را مثل آب خوردن برمی‌دارند (دریبل می‌زنند) اینجا تا نفر را از جلو برندارند، ما نمی‌توانیم توفیق (برتری) داشته باشیم. تا تیمی نتواند نفر مقابل را از پیش رو بردارد، قادر نخواهد بود هیچ کاری انجام دهد، بچه های ما امروز از این قضیه عاجز بودند اما در دویدن توپ خوب کار کردند.

 

این مربی باتجربه در پایان صحبت هایش با اشاره مجدد به وضعیت مزاجی نسبت به عدم حضور طولانی تر در نشست خبری از خبرنگاران عذرخواهی کرد  و نشست خبری را ترک کرد.

دیدگاه‌ها