کد خبر : 1770341 | 04 مرداد 1400 ساعت 00:27 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

بی‌استرسی دو تیم، باعث شد بازی زیبایی شود؛

ربیعی: فصل تمام شد و یک پنالتی برای ما نگرفتند!

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان نسبت به عملکرد داوران علیه تیمش در طول لیگ بیستم واکنشی جالب‌توجه داشت.

ربیعی: فصل تمام شد و یک پنالتی برای ما نگرفتند!

به گزارش "ورزش سه" محمد ربیعی سرمربی تیم مس رفسنجان پس از برتری 2-1 تیمش مقابل پدیده خراسان در هفته بیست و نهم لیگ برتر، در نشست خبری حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود؛ او در بخش اولیه صحبت‌های خود درباره دیدار با پدیده گفت: به خاطر بازی فنی و خوبی که هر دو تیم داشتند به رحمتی و تیم پدیده تبریک می‌گویم؛ دیروز هم نوید داده بودم که بازی خوبی خواهد شد چون هر دو تیم استرس ندارند. هر دو تیم خوب بازی کردند و تیم ما هم در مدار برنامه‌ریزی خودمان بازی کرد.

 

وی افزود: اشتباهاتی هم داشتیم اما موقعیت‌های زیادی خلق کردیم، سعی کردیم به حریف فرصت کمی بدهیم؛ به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. برای ما این بازی تمام شده و از این لحظه باید خودمان را برای هفته آخر آماده کنیم، هفته گذشته باید در آبادان پیروز می‌شدیم و اگر در دقایق پایانی غفلت نمی‌کردیم و بازی را حفظ می‌کردیم الان دو رتبه بالاتر بودیم. این‌ها در سال اول حضور یک تیم در لیگ برتر طبیعی است.

 

ربیعی درباره عملکرد داوران گفت: داوری امروز خوب بود چون امروز اتفاق خاصی رخ نداد ولی 30 بازی است که برای تیم ما پنالتی گرفته نشده است؛ شاید ما و حریف اختلاف نظر داشتیم اما داور مسلط و به صحنه‌ها خیلی نزدیک بود.

 

سرمربی مس رفسنجان درباره بازی دادن به مدافع 19 ساله تیمش توضیح داد: کمی که شرایطمان ثبات پیدا کرد به این مجید نصیری بازی دادم و خوشحالم؛ امروز هم گل اول بازی را زد. خوشحالم که این‌ها می‌توانند آینده‌های مس باشند. برنامه‌ریزی کرده‌ایم که جوانان بیشتری داشته باشیم.

 

ربیعی در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: الان هومن ربیع‌زاده را هم داریم؛ یک جوان بومی خوب هم به نام اصغر صادقی داریم که اگر فرصت می‌شد حتما به او هم بازی می‌دادم. این‌ها می‌توانند آینده فوتبال ایران باشند، امیدوارم با جدیت بیشتر کارشان را ادامه دهند و مغرور شوند. از مجموعه تیم و مدیریت تشکر می‌کنم.

دیدگاه‌ها