کد خبر : 1770346 | 04 مرداد 1400 ساعت 00:33 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

سایپایی‌ها؛ می خواهیم در لیگ برتر بمانیم

سایپا در یک جدال سخت و نفس گیر آلومینیوم اراک را با گل مجید علیاری شکست داد تا در فاصله یک هفته مانده به پایان بازی ها هم چنان به بقاء در جدول بازی ها امیدوار باشد.

به گزارش "ورزش سه"، در بازی های دوشنبه شب اتفاقات به سود سایپا رقم خورد؛ چرا که ذوب آهن در استادیوم نقش جهان با دو گل در برابر سپاهان شکست خورد تا با این نتایج سایپا و ذوب آهن هم امتیاز شوند. اگر ذوب آهن از ضربه پنالتی استفاده می کرد و بازی را به تساوی می کشاند کار برای سایپا در هفته پایانی به منظور بقاء سخت می شد. حالا هم چیز به هفته پایانی کشیده شده است. در مسابقه ای که سایپا باید در خانه تراکتور به میدان برود و ذوب آهن هم پذیرای مس رفسنجان خواهد بود. ارایه بازی جوانمردانه از سوی تراکتور و مس رفسنجان حق را به حقدار خواهد داد و در نهایت تیمی در جدول بازی ها می ماند که شایسته تر است. 

 

1627209

 

و اما گل مجید علیاری که در دقیقه 76 بازی به ثمر رسید شادی بی اندازه سایپایی ها را به همراه داشت؛ آنها برای رسیدن به گل از ابتدای بازی ارایه گر بازی تهاجمی بودند و هر چه از بازی سپری می شد استرس سایپایی ها بیشتر می شد تا اینکه ضربه مجید علیاری به گل تبدیل شد و سایپا با حفظ این گل به سه امتیاز حیاتی و ارزشمند دست یافت و یک هفته دیگر با رویای ادامه حضور در جمع تیم های لیگ برتری زندگی خواهد کرد. شاید شرایط ذوب آهن برای ماندن در لیگ برتر بهتر باشد به این خاطر که در هفته پایانی در خانه و در برابر تیم مس بازی خواهد کرد و سایپا باید در خانه تراکتور به میدان برود، اما در فوتبال وقوع هر اتفاقی محتمل به نظر می رسد و سایپا کاملا حق دارد نگاه امیدوارانه ای به هفته پایانی بازی ها داشته باشد.

 

1627210

 

1627211

دیدگاه‌ها