کد خبر : 1770359 | 04 مرداد 1400 ساعت 00:57 | 34.2K بازدید | 4 دیدگاه

مجیدی: از شانس من است تماشاگر نداریم

سرمربی استقلال امیدوار است شرایط برای حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها فراهم شود.

مجیدی: از شانس من است تماشاگر نداریم

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از دیدار با نساجی اظهار کرد: قبل از اینکه بخواهم درباره بازی صحبت کنم، باید بگویم خیلی خوشحال هستم در قائم‌شهر و کنار مردم با محبت شهر پدری‌ام حضور دارم. هر دو تیم در مسابقه امروز تلاش کردند ولی به نظرم ما در هر دو نیمه تیم برتر بودیم و سه گل زدیم.

 

او ادامه داد: نساجی تیم بسیار خوبی بود که جوانان خوبی در اختیار داشت. خیلی خوشحال هستم نساجی در لیگ برتر ماند و امیدوارم در فصل آینده زمین چمنی که در شان مردم قائم‌شهر و نساجی باشد، ایجاد شود تا این تیم هم بتواند از بازی‌های خانگی نهایت استفاده را داشته باشد.

 

سرمربی استقلال در واکنش به مشکلات مدیریتی این باشگاه ابراز کرد: این کنفرانس برای بازی با نساجی است و اگر سوالی در خصوص مسابقه دارید، جواب بدهم.

 

مجیدی یادآور شد: دیشب دیر وقت به قائم‌شهر رسیدیم؛ خیلی دوست داشتم بر سر مزار آقای دست‌نشان، اسطوره فوتبال قائم‌شهر برویم ولی این اتفاق نیفتاد. از همین جا به خانواده محترم‌شان مجددا تسلیت می‌گویم و ان‌شاالله فردا، آقا فرزاد به نمایندگی از بنده و بازیکنان استقلال بر سر مزار آقای دست‌نشان حاضر می‌شود.

 

او درباره تاثیر غیبت تماشاگران نساجی در برتری استقلال عنوان کرد: این موضوع نه فقط برای نساجی، بلکه برای تمام تیم‌هاست. هر تیمی در شهر خود و با تماشاگرانش انگیزه بیشتری به بازیکنان می‌دهد. استقلال هم از شانس بد من است که نتوانستیم برابر هواداران بازی کنیم. حضور تماشاگران انگیزه دو چندان به بازیکنان می‌دهد، اما فکر می‌کنم یکی از بهترین تماشاگران را نساجی دارد. آنها نساجی را دوست دارند و از آقای حدادیان بخاطر زحمات‌شان از این تیم تشکر می‌کنم. ان‌شاالله نساجی بتواند یک زمین در شان یک تیم لیگ برتری داشته باشد.

دیدگاه‌ها