کد خبر : 1770366 | 04 مرداد 1400 ساعت 01:09 | 52.2K بازدید | 1 دیدگاه

گرایش رنگی او به همه ثابت شده است

مددی علیه میثاقی: با او برخورد کنید!

احمد مددی مدیرعامل استقلال در حاشیه مصاحبه‌اش با برنامه شب‌های فوتبالی از محمدحسین میثاقی گلایه شدیدی کرد.

مددی علیه میثاقی: با او برخورد کنید!

به گزارش "ورزش سه" مددی که در حال صحبت با مجریان برنامه شب‌های فوتبالی که به نوعی رقیب برنامه فوتبال برتر نیز هستند، بود ناگهان روی صحبت خود را به سوی مجری برنامه فوتبال برتر برد که در هفته‌های گذشته از وی انتقادهای شدیدی را مطرح کرده بود.

 

او با درخواست از رئیس سازمان صدا و سیما (علی‌عسگری) خواست که به میثاقی و برنامه‌اش تذکر داده شود؛ او هم‌چنین مجری برنامه فوتبال برتر را با صاحب گرایش رنگی (احتمالا پرسپولیسی) خطاب کرد.

 

مدیرعامل استقلال درباره میثاقی گفت: از مجری یکی از برنامه‌های فوتبالی که واقعا یکطرفه به قاضی رفت و وجه باشگاه را مخدوش و تخریب کرد، من فقط متاسفم که چرا این آقا به یک بازیکن بیگانه که سابقه فسخ چندباره را دارد و فسخ کرده و از باشگاه رفته است، 45 دقیقه از بهترین زمان‌های صدا و سیما را می‌دهد و آن آقا هم هر چه دلش می‌خواهد نثار باشگاه استقلال می‌کند.

 

وی افزود: من واقعا متاسفم، یک شعر خطاب به مجری محترم می‌گویم؛ «از بی‌ادبی کسی به جایی نرسید ... دُرّی است ادب به هر گدایی نرسید».

 

مددی در تکمیل صحبت‌های خود درباره محمدحسین میثاقی گفت: یک طرفه به قاضی رفتن اشتباه است؛ چرا در آن شب هیچکدام از ارکان باشگاه نتوانستند روی خط بیایند؛ معلوم بود که هدفی پشت پرده است و فقط با هدف تخریب وجه باشگاه این برنامه شکل گرفته و من اینجا انتظار دارم از دکتر علی‌عسگری ریاست محترم صداوسیما که واقعا برخورد مقتضی را با ایشان داشته باشد. ایشان نمی‌تواند در مقام یک مجری باشگاه باعظمت و 75 ساله استقلال را خطاب و توهین کند. ایشان که گرایش رنگی‌اش به همه ثابت شده است، با کلیدواژه تخریب مدیرعامل، ایشان وجه باشگاه را تخریب کرده است.

 

دیدگاه‌ها