کد خبر : 1770369 | 04 مرداد 1400 ساعت 01:15 | 32.8K بازدید | 4 دیدگاه

هفته آخر همه چیز را به اتفاقات فوتبال می‌سپاریم

نویدکیا: ذوب‌آهن هفته آینده اصفهان را خوشحال کند

سرمربی سپاهان گفت که ذوب آهن می توانسته است در 30 دقیقه ابتدایی بازی، نتیجه و قهرمانی را از آنها بگیرد.

نویدکیا: ذوب‌آهن هفته آینده اصفهان را خوشحال کند

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا سرمربی سپاهان در پایان بازی با ذوب آهن گفت: فکر می کنم که دیشب هم در کنفرانس قبل از بازی گفتم که بازی سخت و پیچیده ای است و واقعاً هم اینطوری بود. اگر بخواهم خیلی منطقی درباره بازی حرف بزنم، فکر می کنم ذوب‌آهن نیم ساعت اول خیلی خوب بازی کرد و دو سه موقعیت خیلی خوب را به دست آورد و ممکن بود در همان 30 دقیقه اول بازی را به طور کامل از دست بدهیم ولی بعد از دقیقه 30 تا 45 و کولینگ بریک وضعیت ما بهتر شد و توانستیم بهتر بازی کنیم.


او گفت: تا دقیقه 30 تمام  یک در مقابل یک ها، فضاها، مرکز زمین و جنگ‌های تن به تن را کامل از دست دادیم و ذوب‌آهن واقعا در آن 30 دقیقه خیلی خیلی بهتر از ما بازی کرد و فکر می کنم حق‌شان بود که حتی به گل برسند. اما از دقیقه 30 به بعد فکر می کنم خیلی خوب بازی کردیم. سعی کردیم در درگیری یک در مقابل یک بیشتر حضور داشته باشیم و بیشتر توپ‌گیری کنیم، کارهایی که در نیم ساعت اول انجام نداده بودیم را انجام دهیم و به گل رسیدیم. ضربه ایستگاهی امید نورافکن ضربه فوق‌العاده‌ای بود که وضعیت تیم ما را برای نیمه دوم بهتر کرد.


او ادامه داد: در نیمه دوم بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و ذوب‌آهن در اوایل نیمه دوم خیلی ناامیدانه بازی می‌کرد ولی کم‌کم و از دقیقه 70 خیلی خوب بازی را کنترل کردند و یک پنالتی هم برای این تیم اعلام شد که بودن یا نبودنش را نمی دانم و به کارشناسان می سپاریم که البته مهم هم نیست.


وی گفت: وقتی ذوب‌آهن پنالتی را از دست داد دوباره هارمونی این تیم به هم ریخت. پس از دقیقه 70، 75 ما خیلی بهتر می‌توانستیم از فضاهایی که به ما می‌دادند استفاده کنیم چون ذوب‌آهن از دقیقه 75 به بعد برای بازی انتحاری آمده بود و ما باید خیلی بهتر از فضاهای پشت مدافع این تیم استفاده می‌کردیم. سعی کردیم وینگرهای سرعتی خود را به زمین بیاوریم و شانس خود را بهتر امتحان کنیم ولی متأسفانه آن چیزی را که باید بازی می کردیم، بازی نکردیم.


او گفت: اما با توجه به اتفاقاتی که در بازی رقیبان ما رخ داده بود، تلاش کردیم بازی را کنترل کنیم و فکر می‌کنم 3 امتیاز خیلی خوبی کسب کردیم. اینکه چقدر به درد ما خورد یا به درد ذوب‌آهن نخورد را نمی‌دانم و آینده این را مشخص می‌کندولی 3 امتیاز فوق العاده ای بود که ما بدست آوردیم و می رویم که در هفته آخر با تمام قدرت بازی کنیم و بقیه اش را به موارد فوتبال می سپاریم.


مربی سپاهان درباره اثربخشی نیمکت‌نشینان و بازیکنان تعویضی در نتایج سپاهان در این فصل تصریح کرد: واقعیت این است که بازیکنان تعویضی همیشه سعی کرده‌اند بهترین بازی را انجام دهند و در طول فصل شاید در یکی دو مورد بازیکنان جایگزین کمکی به روند تیم نکردند ولی در سایر بازی‌ها این بازیکنان تلاش کردند با تمام وجود به تیم کمک کنند که از همه آنها ممنونم چون خیلی اوقات شانس این را نداشتند که حتی یک بار به عنوان بازیکن اصلی از اول شروع کنند.


او ادامه داد: واقعا این را می گویم، این بازیکنان با تمام وجودشان به تیم انرژی مثبت دادند که حتی شانس بازی به بعضی از آنها نرسید. خیلی به این موضوع اعتقاد ندارم که تعویض‌های یک سرمربی روند بازی را تغییر می‌دهد. شاید یک سرمربی در 30 بازی لیگ 30 بار دست به تغییر در ترکیب تیمش بزند و شاید پنج، شش تای آن خوب از آب دربیاید و نام آن، کار هنرمندانه نیست. یک مربی تلاش می‌کند با توجه به نوع و اتفاقات بازی تعویض‌هایی انجام دهد که به صلاح تیمش است که ممکن است برخی اوقات خوب دربیاید و برخی اوقات هم نه.


سرمربی تیم فوتبال سپاهان بیان کرد: بازی آخر ما در نقش‌جهان بود و جا دارد از اصحاب رسانه‌ها و تمام دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات تشکر کنم. از تمام کسانی که مسابقات را پوشش دادند ممنونیم. همچنین از پلیس راهور و نیروی انتظامی هم تشکر می‌کنم چون شاید ما و هواداران در یک سال گذشته آنها را اذیت کردیم. با آن آرامشی که داشتند سعی کردند به همه کمک کنند.


وی اضافه کرد: می دانم که این حرف من حرفه ای نیست. دوست دارم از تیم ذوب آهن معذرت خواهی کنم چون اوایل بازی صحبت کوچکی با نیمکت آن طرف شد و ظاهرا در مصاحبه شان گفته اند و من تأیید می کنم. بین نیمه از آنها عذرخواهی کردم و الان هم دلم می خواهد از آنها عذرخواهی کنم. شرایط بازی است. ممکن است یکی از بچه های ما آرامش خود را از دست داده و صحبتی کرده باشد.

 

دیدگاه‌ها