کد خبر : 1770371 | 04 مرداد 1400 ساعت 01:20 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

منصوریان و بازهم تنش؛ این بار روی سکو (عکس)

روند نزولی تیم آلومینیوم اراک در بازی با سایپا هم ادامه پیدا کرد و این تیم نتوانست برای بهبود وضعیت خود در جدول رده بندی کار مهمی انجام دهد.

به گزارش "ورزش سه"،  آلومینیوم اراک به واسطه امتیازاتی که در شروع مربیگری علیرضا منصوریان کسب کرد اکنون وضعیت ایده آلی در جدول رده بندی دارد و در اولین فصل حضور در لیگ برتر می رود به عنوان نهمی به کار پایان دهد؛ هر چند این موقعیت با توجه به امتیازات دیگر تیم ها و تفاضل گل یک پله قابل ارتقاء است و باید منتظر بود و دید که در هفته پایانی آلومینیوم اراک و پدیده (تیم هشتم) چه نتیجه ای خواهند گرفت. 

 

 

1627254

 

 

در مسابقه سایپا – آلومینیوم اراک علیرضا منصوریان از روی سکو بازی را دنبال کرد و در کنار خط نبود و متاسفانه در این بازی هم تنش هایی بین او و نیمکت حریف به وجود آمد. این مسئله را در بازی این تیم در برابر تراکتور هم شاهد بودیم که فیروز کریمی در مصاحبه ای که به همین بهانه داشت حق را به سرمربی تیم آلومینیوم اراک داد و باید منتظر ماند و دید که سایپایی ها در این باره چه می گویند و آیا حق را به علیرضا منصوریان می دهند یا نه. مربی ای که اگر نتایج هفته های ابتدایی حضور در تیم آلومینیوم اراک را در هفته های پایانی تکرار می کرد نور علی نور می شد و حتی آلومینیوم اراک می توانست چالش کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را هم تجربه کند. 

 

 

1627253

 

 

گویی علیرضا منصوریان از روی سکو وقتی وارد عمل شد که تنش هایی بین نیمکت دو تیم به وجود آمد؛ آنچه که مسلم است علیرضا منصوریان حتی در شرایطی که حق با اوست کنار خط خویشتن دار باشد کمتر متضرر می شود و دست کم روی سکو نمی رود و بهتر می تواند بازی را دنبال و برای تغییر روند آن به سود خود وتیمش تصمیم بگیرد. حالا او و تیمش در هفته پایانی به دنبال یک اتفاق خوب هستند تا با خاطره ای خوش بازی ها را تمام کنند.

دیدگاه‌ها