کد خبر : 1770372 | 04 مرداد 1400 ساعت 01:27 | 33.8K بازدید | 2 دیدگاه

تعجب، ذوق و واکنش عجیب خلعت به کاشته نورافکن

امید نورافکن در دربی اصفهان یک شوت استثنایی زد. شوتی از روی ضربه ایستگاهی که معمولا کمتر در بازی های لیگ برتر زده می شود.

به گزارش "ورزش سه"، نکته جالب بعد از گلزنی امید نورافکن شادی محمد رضا خلعتبری بود؛ بطوریکه شاید اگر کسی از اتفاقات رخ داده در بازی بی خبر باشد و تنها به عکس ها نگاه کند احتمال می دهد زننده گل نخست تیم سپاهان به ذوب آهن محمد رضا خلعتبری بوده نه امید نورافکن. خوشحالی بی حد و حصر محمد رضا خلعتبری نشان از تعصب او نسبت به پیراهن تیمی است که در آن بازی می کند. محمد رضا از ابتدای بازی اش هم این چنین بوده. در روزهای حضور در شموشک هم این چنین برای برد تلاش می کرد و زمانی که همبازی اش به گل می رسید خوشحال می شد. شاید بهتر است اینطور بگوییم محمد رضا خلعتبری در هر تیمی بازی کرده نتوانسته نسبت به اتفاقاتی که در بازی رخ می دهد بی تفاوت باشد و همیشه واکنش های او نسبت به اتفاقات بازی عیان بوده است.

 

1627256

 

1627258

 

1627257

 

محمد رضا به دنبال تجربه قهرمانی با تیم سپاهان در فصل جاری است؛ البته همه چیز دست سپاهان نیست و به نوعی می شود گفت قهرمانی از دست سپاهان خارج شده و به اما و اگرها بستگی دارد. اما این برای محمد رضا خلعتبری معنی ندارد و او تا پایان فرصتی که وجود دارد با همه توان برای سپاهان بازی خواهد کرد و اگر قرار باشد نیمکت نشین باشد از روی نیمکت حرص و جوش خواهد خورد. البته تصویر ثبت شده از محمد رضا خلعتبری در دربی اصفهان به شوتی که امید نورافکن هم زده بر می گردد. او به نوعی با خوشحالی عجیبش می خواهد بیانگر زیبایی گل امید نورافکن هم باشد. و شاید هم شدت ضربه همبازی اش. شوتی که به نظر می رسد با سرعت بسیار بالایی تبدیل به گل شد و دروازه بان ذوب آهن با وجود حرکت در مسیر توپ نتوانست آن را مهار کند چرا که شدت ضربه فوق العاده بود و در پایان توپ کمانه کرد و وارد دروازه تیم همشهری شد.

 

دیدگاه‌ها