کد خبر : 1770375 | 04 مرداد 1400 ساعت 01:46 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

فولاد و تلاش ادامه دار برای سهمیه

دوباره کار نکونام به هفته آخر کشید

شاگردان جواد نکونام با شکست صنعت نفت آبادان در دربی خوزستان به بازگشت به سکوی چهارم و کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا امیدوار ماندند.

دوباره کار نکونام به هفته آخر کشید

به گزارش "ورزش سه"، گل موسی کولی بالی در دقیقه 52 و ضربه زبیر نیک نفس در دقیقه 2 وقت اضافه از روی نقطه پنالتی رای به برتری دو بر صفر فولاد در مصاف با صنعت نفت داد و این پیروزی فولاد را 42 امتیازی کرد؛ حالا آنها برای عبور از گل گهر و رسیدن به سکوی چهارم باید در هفته پایانی در مشهد و در برابر تیم پدیده پیروز شوند و البته نساجی هم از مصاف با گل گهر در سیرجان امتیاز بگیرد. پیروزی گل گهر در این بازی مهم چهارمی شاگردان امیر قلعه نویی را حتمی خواهد کرد. به واقع جنگ سکوی چهارم بیشتر بین تیم های گل گهر و فولاد است که نتایج هفته پایانی هم می تواند موجب تثبیت جایگاه تیم گل گهر شود و هم فولاد را به این موقعیت برساند. البته تیم تراکتور هم 42 امتیازی است و دست کم روی کاغذ شانس صعود به سکوی چهارم را دارد به خصوص که در هفته پایانی میزبان سایپا است که برای ماندن در جدول بازی ها تلاش می کند.

 

فولادی ها با امید کسب سهمیه به بازی ها ادامه می دهند؛ آنها با وجود اطلاع از برد گل گهر در برابر نفت مسجد سلیمان بعد از برد در برابر صنعت نفت آبادان شادی کردند چرا که معادلات در فوتبال هر لحظه ممکن است تغییر کند ودر نهایت نتایج هفته پایانی به سود فولاد باشد. همان طور که در بازی های هفته بیست و نهم ابتدا همه چیز به سود سپاهان پیش رفت اما در پایان شرایط تغییر کرد و پرسپولیس در صدر جدول باقی ماند. فولاد اگر نا امید شود پیش از برگزاری هفته پایانی به گل گهر برای کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا کمک کرده است. تیمی که البته در ابتدای فصل رویاهای بزرگ تری داشت و شاید به همین بهانه استادیومش را هم مورد بهره برداری قرار دارد. این را هم نباید فراموش کرد گل گهر در جدول جام حذفی هم باقی مانده و استراتژی اش قهرمانی در این بازی ها است.

 

در دوئل امیر قلعه نویی و جواد نکونام برای کسب عنوان چهارمی تیم های پدیده و نساجی هم نقش دارند. فولادی ها جدا از برنامه ریزی برای برد در مشهد چشم امید به نساجی دارند که از گل گهر امتیاز بگیرد. تیم سابق جواد نکونام که با هدایت این مربی بعد از 24 سال به سطح اول فوتبال کشور برگشت.

 

دیدگاه‌ها